Alpine Pro chystá multibrandový e-shop a městskou značku NAX

7. 5. 2021 12:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka sportovního a outdoorového oblečení Apline Pro se snaží kritickou situaci v kamenném retailu kompenzovat činorodostí v internetovém prostředí. Vedle již existujícího vlastního e-shopu a outletové platformy spustí letos na podzim projekt sporttown.cz a městkou značku NAX.

„Protože jsme nikdy neseděli v koutě a nečekali, co bude, tak jsme během podzimu 2020 spustili v ČR i na SK již dříve plánované a tím pádem dobře nachystané Alpine Pro outletové e-shopy a tento podzim rozjedeme nový multibrandový e-shop sporttown.cz, na kterém pracujeme právě teď. Ve stejnou dobu uvedeme na trh naši novou městskou značku NAX zaměřenou na volnočasové aktivity,“ sdělil MAM Václav Hrbek, majitel Alpine Pro a zároveň předseda Retailové asociace.

PSALI JSME
Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Hrbek se tímto krokem snaží takticky posílit přítomnost značky v online prostředí. „Myslíme si, že pandemie změní nákupní návyky spotřebitelů směrem k internetu a nechceme být mimo tento trend,“ říká Hrbek s tím, že konkrétní značky jsou zatím v jednání. Projekt by měl startovat v říjnu letošního roku.

Značku NAX pak tvoří vlastní návrháři Alpine pro, Hrbek tímto krokem sleduje rozšíření sortimentu a záběr na širší cílovou skupinu zákazníků. Městské značky nedávno přidal do svého portfolia i řetězec Sportisimo.

Šéf Alpine Pro se opakovaně nechal slyšet, že pro uzavření obchodů nikdy neexistovaly dostatečné podklady a že po loňských jarních slibech obchodníci nakoupili na letošek zboží, které jim stárne na skladu. „Situace u nás v Alpine Pro není příliš dobrá. Jsme zavřeni nebo výrazně omezeni už třetí sezónu – jaro/ léto 2020, podzim/ zima 2020, jaro/ léto 2021.  Loni v červnu pan premiér Babiš v médiích uvedl, že už nikdy nedojde k celoplošné uzávěře ekonomiky, pouze se budou uzavírat ohniska a trasovat, testovat a samozřejmě očkovat. My jsme na to jako výrobci samozřejmě zareagovali a sezonu jaro/ léto 2021 nakoupili na 100 procent. Pro vysvětlení – zboží na sezonu se kontraktuje 8 – 10 měsíců před tím, než se objeví na obchodech, není tedy možné reagovat úplně pružně na změny ohledně dalších uzavírek nebo omezení,“ psal v nedávném komentáři pro MAM Hrbek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.