Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Action
Retail

Neustále „překvapující“ diskont Action otevře v ČR šestou prodejnu

Redakce MAM23. 4. 20211. 8. 2021

Prodejce nepotravinového zboží Action otevře 29. dubna svoji v pořadí šestou tuzemskou prodejnu. Nacházet se bude v Pardubicích na adrese Poděbradská 385.

Action vstoupil na český trh v srpnu loňského roku. Nabízí široký, pravidelně obměňovaný, sortiment produktů za nízké ceny – od nezbytného zboží běžné spotřeby po produkty, jejichž cílem je dělat každodenní životy nakupujících o něco pestřejší a zábavnější.

Na prodejní ploše zhruba 800 metrů čtverečních budou zákazníci nové prodejny Action moci vybírat z více než 6 000 produktů ve 14 kategoriích, včetně produktů osobní péče, vybavení pro domácnost, dekorací, papírnictví a hobby potřeb, sportovního a volnočasového vybavení či hraček. V obchodech Action je k dostání zboží dobře známých i privátních značek. Zhruba 1 500 položek pak stojí méně než 25 korun. Prodejna v Pardubicích bude otevřena ve čtvrtek 29. dubna s otevírací dobou vždy od 8 do 20:00 hodin. Provoz v ní se bude řídit aktuálními hygienickými a bezpečnostními opatřeními a sortiment bude rovněž nabízen pouze v šíři, již dovolí stávající protikoronavirová vládní nařízení.

PSALI JSME
Pepco chce v Česku příští rok otevřít 25 prodejen. Testuje e-shop

„V uplynulých měsících jsme měli možnost sledovat, jak obliba Action mezi Čechy roste, a to navzdory omezením zapříčiněným pandemií koronaviru. Každý týden do našich obchodů zavítá více a více zákazníků, pro které samozřejmě pečlivým dodržováním hygienických opatření zajišťujeme bezpečné prostředí,“ říká Monique Groeneveld, generální ředitelka Action pro český trh.

Prvek překvapení a nízké ceny

„Překvapení“ a „nízké ceny“ jsou faktory, jež Action odlišují od mnoha dalších tržních hráčů ze segmentu nepotravinových diskontů. Tato kombinace vytváří nákupní zážitek, díky němuž si prodejny Action získaly přízeň zákazníků ve všech osmi evropských zemích, kde řetězec působí. „Vidíme, že našemu konceptu se v České republice dostává skvělého přijetí, z čehož máme velkou radost. Action zajišťuje produkty ve výborné kvalitě za nejnižší možné ceny a opravdu rozsáhlý, neustále obměňovaný sortiment, jenž na týdenní bázi přináší nová překvapení. Nakupování v našich obchodech nikdy není nudné – a právě to u nás zákazníci oceňují,“ vysvětluje Groeneveld.

Každý týden je v prodejnách Action představeno více než 150 nových položek, přičemž dvě třetiny sortimentu se neustále mění. I díky tomu mají zákazníci vždy dobrý důvod k nové návštěvě. Pravidelnou součástí nabídky je i speciální sezónní zboží.

K TÉMATU
Lovci levného zboží mají pré. Kamenným prodejnám navzdory krizi neodzvonilo

Aktuálně prodejny Action, včetně pardubické pobočky, poskytují široký sortiment produktů s jarní tematikou a vybavení pro úklid zahrady. Zákazníci tak mohou vybírat z desítek praktických položek pro zahradnické a venkovní aktivity, dekorací, doplňků, hraček a dalších produktů, které jim usnadní a zpestří všední dny.

Zavřít reklamu

Dove se snaží vrátit dívkám sebevědomí, bojuje proti retuši

Starší článek

Red Bull čelí kritice za prohánění formule po Karlově mostě

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.