Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Google dá 25 milionů eur na zvýšení mediální gramotnosti

Redakce MAM2. 4. 20211. 4. 2021

Google přispěje částkou 25 milionů eur na otevření Evropského mediálního a informačního fondu, jehož účelem je posilovat mediální gramotnost, bojovat proti dezinformacím a podporovat ověřování informací.

Fond, do kterého má přispívat vícero dárců, je koncipován jako pětiletý s možností dalšího prodloužení v budoucnu. Měl by financovat pomoc dospělým a mladým lidem při posilování dovedností v oblasti mediální gramotnosti, podporu činnosti ‚fact-checkerů‘ a podporu odborných znalostí, výzkumu a zdrojů, které pomáhají v boji proti dezinformacím. Podle nedávné zprávy Ipsos podstoupil někdy nějakou formu školení v mediální gramotnosti v online prostředí méně než jeden z deseti Evropanů.

Evropský mediální a informační fond (European Media and Information Fund) spravuje Nadace Calouste Gulbenkiana (Calouste Gulbenkian Foundation) ve spolupráci s Evropským univerzitním institutem (European University Institute). Při formulaci grantových výzev a hodnocení a výběru projektů bude působit jako nezávislý poradce organizace The European Digital Media Observatory.

PSALI JSME
Google loni zablokoval nebo odstranil 3,1 miliardy reklam

V nadcházejících týdnech bude fond otevřen pro přihlášky ze strany akademických pracovníků, neziskových organizací a vydavatelů se sídlem v Evropské unii, na Islandu, v Lichtenštejnsku, Norsku, Švýcarsku a Velké Británii. Google nebude zapojen do žádného z rozhodovacích procesů týkajících se udílení dotací. Vítězné projekty vyberou nezávislé výbory složené z odborníků v oboru.

Zavřít reklamu

Česká Oliver Agency je nově Free Andy

Starší článek

Everli získalo miliardy a v Česku vyzve Rohlík s Košíkem

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který má rozsáhlé zkušenosti z e-commerce.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.