Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Dedoles
Retail

Dedoles plánuje letos v Česku expandovat skrze kiosky v obchodních centrech

Irena Buřívalová26. 4. 20211. 8. 2021

Slovenský e-shop Dedoles, prodejce pestrobarevných ponožek, který postupně rozšiřuje svůj sortiment například o spodní prádlo či plavky, plánuje vylepšit svoji pozici na českém trhu. Letos v obchodních centrech otevře minimálně pět kiosků a jednu prodejnu.

V první vlně se bude jednat o tři kiosky v Praze ve Westfield Chodov, v Centru Černý Most, v Metropoli Zličín a současně o první prodejnu, která bude v Galerii Butovice. Dalšími lokalitami s kiosky jsou Olympia Brno a Avion Ostrava.

„Vzhledem k našemu současnému produktovému portfoliu jsou kiosky ideální. Velmi pečlivě vybíráme jejich umístění, abychom neunikli pozornosti žádného kolemjdoucího zákazníka. Do většího konceptu se samozřejmě chystáme, protože s množstvím našich nových produktových kategorií už bychom se do kiosků nevešli,“ říká Pavla Halašová, manažerka pro Českou republiku.

Na podporu prodeje bude v Česku probíhat kampaň v nákupních centrech podobně jako při otevírání kiosků na Slovensku. Firma v rámci ní využije reklamní plochy v jednotlivých obchodních centrech, lidé se také budou moci „naživo“ setkat s veselými křečky, kteří jsou maskoty Dedoles. Kampaň bude probíhat i v online prostoru a bude podpořena PR komunikací.

PSALI JSME
VIDEO: Tančící křečci hledají dárky. Dedoles spouští vánoční kampaň

„V budoucnu plánujeme otevírat naše prodejní místa i v prémiových lokalitách, abychom se co nejvíce přiblížili k našim zákazníkům. Do úvahy připadá i centrum Prahy, které by bylo dobrou lokalitou například pro naši první flagship prodejnu,“ dodává Halašová a doplňuje k sortimentu: „Našim zákazníkům přinášíme neustále různé novinky. Aktuálně je to letní kolekce, jejíž součástí jsou plavky nebo plážová obuv či ručníky. Představujeme i první šaty z naší dílny. Naším cílem je postupně se více přesouvat z veselých hravých do oblasti fashion.“

Kiosek i ve Velké Británii

V České republice Dedoles začínají s šesti lokalitami, na Slovensku mají momentálně otevřených sedm kiosků a tři prodejny, pět dalších lokalit přibyde už během května. Před dvěma týdny firma otevřela i první kiosek ve Velké Británii.

Na začátku loňského jarního lockdownu Dedoles na Slovensku spustili brandovou kampaň s veselými křečky (kreativa Somebody & Somebody), která následně dorazila i na český trh. „Od té doby jsme marketingový rozpočet několikrát zvyšovali. Krize přeje připraveným a odvážným a potřebujete mít i štěstí,“ řekl brandový stratég značky Richard Mareček MaM v prosinci 2020.

E-shop Dedoles založil jako dvacetiletý Jaroslav Chrapko. V roce 2015 se firma stala vítězem soutěže Eshop Akcelerátor. V roce 2017 byl Chrapko zařazen mezi 30 mladých úspěšných Slováků v anketě Forbes 30pod30. V roce 2020 získal jeho e-shop ocenění Trend Shop 2021 a v témže roce Zlatou Effie – ocenění za nejefektivnější marketingovou komunikaci. Dedoles své produkty prodává v 20 evropských zemích.

Zavřít reklamu

Young Lions: Kategorii Marketers vyhráli Jan Dvořák a Karolína Kostková z Prazdroje

Starší článek

V březnu rostly investice do reklamy jen u televize

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.