Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

2. 3. 2021 14:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní rozvoj. 

Tuzemská rychle rostoucí skupina Rohlik.cz, která podniká v oblasti online prodeje a doručení potravin, získala od několika investorů na české poměry rekordní investici 190 milionů eur na další rozvoj. Peníze přijdou nejen od stávajícího investora, skupiny Enern, ale také od Evropské banky pro obnovu a rozvoj, J&T Banky, Quadrille Capital a skupiny R2G Oldřicha Šlemra, Pavla Baudiše a Eduarda Kučery. Několik týdnů zpět pak Rohlik.cz také úspěšně prodal dluhopisy za více než dvě miliardy korun. 

Rohlik.cz fungující teprve od roku 2014, odhaduje pro fiskální rok končící dubnem 2021 růst o více než sto procent a obrat kolem osmi miliard korun. Své služby během roku online supermarket dále vylepšoval, potraviny doručuje v patnácti minutových oknech a už do dvou hodin od objednání. 

Psali jsme
Přibude Rohlíku konkurence? Glovo se po investici chystá v Evropě na expanzi

„V Rohlíku chceme, aby lidé dobře jedli a dobře žili. Široké veřejnosti nabízíme úžasné jídlo a poskytujeme službu, která jim umožňuje žít pohodlnější život,“ vysvětluje CEO Rohlik Group Tomáš Čupr a pokračuje: „Díky získaným financím budeme schopni urychlit náš růst a pokračovat v investicích do našich technologií a zlepšování služby.“

Kromě české republiky funguje Rohlik.cz také od roku 2019 v Maďarsku (Kifli.hu) a od prosince loňského roku i v Rakousku (Gurkerl.at). Letos pod značkou Knuspr.de nabídne své služby i zákazníkům v sousedním Německu.

„Rohlík je nejvíce vzrušujícím hráčem v evropském potravinovém online retailu. Rohlík si získal důvěru jak u místních obchodníků, tak u globálních FMCG společností. A překonal ostatní potravinářské řetězce jak kvalitou, tak i cenou,“ uvedl generální partner společnosti Partech Omri Benayoun. Čupr očekává, že jeho aktivity pomohou rozvířit a rozhýbat hráče i na retailovém trhu a konkurence bude muset také přidat. 

„Na rozdíl od ostatních hráčů v online doručování potravin se nesoustředíme pouze na omezený výběr položek a jejich rychlé dodání, ale chceme uspokojit skutečné potřeby rodin napříč Evropou,“ komentuje očekávaný dopad expanzních aktivit skupiny Rohlík na retailový trh Tomáš Čupr.

Foto: Rohlik.cz

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení