Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Glovo
Marketing

Přibude Rohlíku konkurence? Glovo se po investici chystá v Evropě na expanzi

Radana Čechová25. 1. 202125. 1. 2021

Španělská aplikace pro doručování Glovo oznámila, že se rozhodla pro strategické partnerství se švýcarskou realitní a investiční společností Stoneweg. Toto partnerství má hodnotu 100 milionů eur, které Glovo využije do vybudování a renovace prostor ve velkých městech na klíčových trzích, na nichž aplikace již funguje.

Primární zájem se tedy bude nyní soustředit na Španělsko, Itálii, Portugalsko a Rumunsko. Podle vyjádření zástupců společnosti jsou však v plánu i další země Evropy, a je tak možné, že by se aplikace dostala i do Česka. Například v Polsku probíhá nábor kurýrů. Síť tzv. dark stores chtějí společnosti vystavět zejména tam, kde v současnosti obě působí. Glovo nyní provozuje celkem 18 „dark stores“, a to v Barceloně, Madridu, Lisabonu a Miláně. Další zakrátko otevře mimo jiné ve Valencii, Římě, Portu a Bukurešti. Do konce roku chce provozovat celkem 100 těchto míst.

Loni v září startup oznámil prodej své latinsko-americké pobočky svému rivalu, firmě Delivery Hero, za 272 milionů dolarů s tím, že se bude soustředit na Evropu. Hned v listopadu pak vytvořila byznysovou jednotku, která pomáhá s expanzí 30minutové doručovací služby. Nazývá ji Q-Commerce (Q = quick) a slibuje si od ní akceleraci B2B partnerství (skladování zboží třetích stran ve vlastních prostorech v centrech měst a jeho následné doručení koncovým zákazníkům). Právě s hledáním těchto prostor má Glovu pomoci firma Stoneweg.

Mezi stávající partnery aplikace patří vedle obchodníků, jako jsou Carrefour či Kaufland, také nadnárodní společnosti Unilever, Nestlé, L’Oréal, ale také nábytkářský řetězec Ikea. Glovo původně doručovala jídlo (jako u nás například Dáme jídlo, Rohlík či Wolt), ale držet se pouze tohoto směru zhodnotila jako rizikové.

V newsletteru 25. 1. vyšlo v titulku chybně „Přibude Rohlíku konkurence? Glovo se po insolvenci chystá v Evropě na expanzi“. Správné znění mělo být „Přibude Rohlíku konkurence? Glovo se po investici chystá v Evropě na expanzi“. Za chybu se omlouváme.

×

U prohlížečů zuří obchodní válka. „Omezování cookies uškodí vydavatelům“

Starší článek

Akvizice zákazníků: vysvětlujte, popisujte a vsaďte na menší eventy

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více