Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Apeel/Rohlik.cz
Retail

Rohlik.cz spolupracuje se startupem Apeel, který prodlužuje čerstvost ovoce

Redakce MAM24. 3. 20211. 8. 2021

Internetový obchod s potravinami Rohlik.cz se spojil se společností Apeel. Startup loni na jaře získal investici ve výši čtvrt miliardy amerických dolarů. Firma využívá technologii zdvojnásobující životnost ovoce vytvořením ochranné rostlinné vrstvy. První spolupráce se vztahuje na španělské pomeranče. U českých produktů prý toto řešení není potřeba s ohledem na jednodušší logistiku a rychlejší doručení k zákazníkovi.

„Respekt k životnímu prostředí a dlouhodobá udržitelnost je pro nás na prvním místě. Proto jsme se rozhodli pro spolupráci se společností Apeel. Nabízí technologii, která nemá obdoby nejen na našem českém trhu, ale i na dalších trzích, kde Rohlík působí. Jsem rád, že můžeme být nejen v Rohlik.cz zase o pár kroků napřed a že se tato unikátní ochrana ovoce dostane k většímu počtu zákazníků v rámci Evropské unie,” vysvětluje komerční ředitel Rohlik Group Olin Novák s tím, že ovoce ošetřené technologií vyvinutou společností Apeel je nově i v nabídce maďarského Kifli.hu a rakouského Gurkerl.at a jedná se o první spolupráci Apeel v regionu.

O technologii něco napoví už samotný název společnosti – Apeel (z anglického “a peel” – slupka). Ochranná vrstva totiž neobsahuje žádnou škodlivou chemii, protože je vyrobena pouze z rostlinných složek, které se přirozeně nachází ve slupkách, dužině i semenech ovoce a zeleniny. Vrstva pak zamezuje vstřebávání kyslíku, což je proces vedoucí k odpařování vody z ovoce, a slouží tudíž k delšímu udržení šťavnatosti uvnitř plodů. 

„Jsme nadšení, že jsme se stali partnery Rohlik Group, kde si uvědomují, že dát zákazníkům více času na vychutnání čerstvých potravin je lepší pro naši planetu i pro jejich podnikání,” komentuje James Rogers, ředitel společnosti Apeel. „Ochranná vrstva z rostlinných složek prodlužuje životnost některých potravin na dvojnásobek. Zákazníci Rohlíku proto budou mít přístup k vysoce kvalitním produktům, u kterých je mnohem menší pravděpodobnost plýtvání,” dodává. 

Prvními produkty na Rohlik.cz ošetřenými technologií společnosti Apeel budou pomeranče. Nenápadná vrstva ochrání citrusy před vnějšími vlivy a zabrání jejich vysušování. Tím je udrží šťavnaté a plné chuti co nejdéle. To vše bez vedlejšího vlivu na vzhled, vůni nebo chuť ovoce. Omezí se tak plýtvání nejen v rámci celého řetězce dodavatelů, ale především u zákazníků doma. Pomeranče Rohlík odebírá přímo od španělského pěstitele Iberhanse-NaturGreen a pochází z bio-inkluzivního hospodářství.

PSALI JSME
Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Zavřít reklamu

Ikea otevře plánovací studio v nákupním centru Westfield Chodov

Starší článek

AČRA MK přijala Českou produkční jako nového člena

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.