Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Roční experiment končí. ČT3 bude minimálně letos součástí řádného vysílání

Redakce MAM25. 3. 202125. 3. 2021

Svůj sedmý program, stanici ČT3, spustila Česká televize loni v březnu, aby pomohla nejohroženější skupině obyvatel, kteří byli vinou koronaviru nuceni trávit čas doma, často o samotě. ČT3, dosud vysílající v experimentálním vysílání, nově přechází na řádné vysílání jako trvalý program České televize, nejméně do konce letošního roku. Ve středu to schválila Rada České televize. Provoz stanice bude letos stát 80 až 95 milionů korun.

„Spuštěním ČT3 pár dní po vyhlášení prvního nouzového stavu jsme chtěli pomoct nejzranitelnější skupině populace, která musela kvůli koronaviru zůstat doma. Situace s pandemií i po roce pořád trvá, a jsem proto rád, že se nám povedlo původně experimentální vysílání proměnit na trvalé, a i nadále nabízet našim divákům program, který si tak oblíbili,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák.

Programová nabídka ČT3 se opírá o výběr ze zlatého televizního fondu, nabízí oblíbené seriály, nostalgické komedie i tematické pořady a základní informační servis. Na obrazovku se po patnácti letech vrátily také hlasatelky. Program původně vysílal osm hodin denně, od 14. prosince se vysílání rozšířilo od šesté hodiny ranní až do dvaadvaceti hodin večer. Od února navíc program posílila speciální zpravodajská relace Zprávy ČT3, jež se vyznačuje přehlednějším grafickým zpracováním i klidnějším tempem moderace.

PSALI JSME
V novém pořadu ČT radí maturanti maturantům, jak zvládnout test

ČT3 vyhledávají ji zejména diváci starší pětašedesáti let. V této skupině dosáhla ČT3 v průběhu loňského roku v čase svého vysílání podílu na sledovanosti 4,76 procent. V reprezentativním výzkumu realizovaném po odstartování vysílání kanálu se 70 procent dotazovaných shodlo na tom, že spuštěním ČT3 napomáhá Česká televize nejohroženější skupině, tedy seniorům, překonat pandemii a ulehčit dopady nouzového stavu či karantény.

×

Seznam podpoří velikonoční vyhledávání

Starší článek

Elektrické skútry BeRider hledají další vylepšení pomocí Hackathonu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více