Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Triad Advertising
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

Redakce MAM9. 3. 20219. 3. 2021

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie, Flemy nebo Zlatého středníku.

Díky různorodým profesním zkušenostem, které nabíral od nástupu do bratislavské pobočky Triad Advertising před deseti lety a během působení na pozicích account managera nebo stratéga, získal Rado Jankovič v agenturním světě nadhled, ze kterého těží i dnes, kdy jako kreativní ředitel vede tým, starající se o značky Plzeňského Prazdroje, Unileveru nebo Savencie.

„Pro creative directora je to možná trochu netradiční historie, díky ní jsem ale pochopil, jaké cíle a závazky mají brand manažeři na druhé straně stolu. Jako account manager se člověk dostane do kontaktu s každodenní realitou značky, jako stratég zase musí začít přemýšlet daleko víc byznysově, aby dokázal správně pracovat i s dlouhodobými obchodními cíli značky. Z pozice designera nebo copywritera je těžší všechny tyto souvislosti vnímat,” vysvětluje Jankovič.

Psali jsme
Do agentury Triad přicházejí Šteffeková, Hamorský a Šimek

„Samozřejmě chceme dělat kampaně, které budou mezi lidmi rezonovat a vyčnívat po kreativní stránce. Důležitější je ale to, aby naše práce doručovala výsledky, které klient potřebuje, a ideálně v takové míře, která předčí jeho očekávání,” dodává výkonná ředitelka agentury Magdaléna Křížová.

Od toho se odráží i dlouhodobé cíle, které si nový creative director Triadu pro svou práci stanovil – pracovat se všemi členy týmu, učit je chápat kontext každého agenturního klienta a také všech zadaných projektů. Aby bylo celému týmu jasné, proč klient potřebuje zadanou kampaň vytvořit a jaké jsou na jeho straně možnosti.

×

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Starší článek

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více