Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Triad
Lidé

Do agentury Triad přicházejí Šteffeková, Hamorský a Šimek

Redakce MAM7. 1. 202113. 1. 2021

Pražská agentura Triad posiluje svůj tým o tři nové seniorní kolegy. Ze Zaraguzy přišli account directorka Vierka Šteffeková a ideamaker & copywriter Maroš Hamorský, z Mustardu zase ideamaker Jan Šimek.

Trojice nových kolegů má agentuře pomoci s kompletním klientským servisem, ať už jde o ATL koncepty, integrované kampaně nebo digitál. „Náročnost projektů od našich dlouhodobých klientů stále roste, zároveň se nám podařilo v roce 2020 získat i několik nových klientů. Všechny tři naše posily mají mnoho vlastních zkušeností, zároveň jsou to lidé s nadšením a láskou k reklamě i inovacím. To je pro nás v Triadu velmi důležité, jen tak dokážeme přinášet našim klientům dobrá řešení s výbornými výsledky. Věřím proto, že nám se svými nápady pomohou být mezi nejlepšími na trhu,“ vysvětluje výkonná ředitelka Triadu Magdaléna Křížová.

Pozici account directorky a nové teamleaderky obsadila Vierka Šteffeková. V Triadu vede tým, který se stará o portfolia značek Plzeňského Prazdroje, Savencie a Unileveru. Šteffeková má za sebou 12 let zkušeností v reklamě. Přechází z pražské Zaraguzy, kde se jako account managerka a později account directorka starala o klienty Škoda Auto, O2, Mall.cz, Accenture, Mastercard, Tchibo, Unilever nebo Nestlé.

ČTĚTE TAKÉ
Agentura Aetna hlásí čtyři nové tváře. Posiluje grafické studio, online i PR tým

Maroš Hamorský podpoří jako senior copywriter a ideamaker agenturní kreativu pro značku IKEA v regionu CZSKHU a globální online komunikaci Velkopopovického Kozla z Asahi. V reklamě se pohybuje 10 let, a i on získal za své nápady několik ocenění. Posledních pět let působil jako creative leader v bratislavské Zaraguze, kde pomáhal s kampaněmi klientů Rajo, Rexona, Primalex, Kofola a Orange. Prostředí Triadu pro něj není novinkou, jeho slovenskou pobočku zná z vlastní zkušenosti – dříve v ní pracoval jako copywriter.

Třetí posilou je seniorní ideamaker Jan Šimek. Společně s Vierkou Šteffekovou se stává součástí týmu, který pracuje pro portfolio značek Plzeňského Prazdroje. Za 20 let své praxe pracoval na desítkách oceňovaných kampaních, za které získal přes třicet ocenění včetně Golden Drum, ADC Awards, Effie, PIAF nebo IMC European Awards. Mezi jeho nejoblíbenější projekty patří Samsung Orchestra, Hantec pro Starobrno nebo kampaň Každý den Korunní, díky které značka vyrostla v Česku o 12 procent a dostala se mezi tři nejlepší značky na trhu. Do Triadu přichází z agentury Mustard, kde se staral o digitální projekty značky Škoda Auto a globálně taky pro Pilsner Urquell.

×

Značky Prim a Škoda spojily síly: vytvořily limitovanou edici hodinek Popular

Starší článek

Bohempia, česká značka módy z konopí, otevírá pobočku v Japonsku

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více