Foto: Triad

Do agentury Triad přicházejí Šteffeková, Hamorský a Šimek

7. 1. 2021 11:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražská agentura Triad posiluje svůj tým o tři nové seniorní kolegy. Ze Zaraguzy přišli account directorka Vierka Šteffeková a ideamaker & copywriter Maroš Hamorský, z Mustardu zase ideamaker Jan Šimek.

Trojice nových kolegů má agentuře pomoci s kompletním klientským servisem, ať už jde o ATL koncepty, integrované kampaně nebo digitál. „Náročnost projektů od našich dlouhodobých klientů stále roste, zároveň se nám podařilo v roce 2020 získat i několik nových klientů. Všechny tři naše posily mají mnoho vlastních zkušeností, zároveň jsou to lidé s nadšením a láskou k reklamě i inovacím. To je pro nás v Triadu velmi důležité, jen tak dokážeme přinášet našim klientům dobrá řešení s výbornými výsledky. Věřím proto, že nám se svými nápady pomohou být mezi nejlepšími na trhu,“ vysvětluje výkonná ředitelka Triadu Magdaléna Křížová.

Pozici account directorky a nové teamleaderky obsadila Vierka Šteffeková. V Triadu vede tým, který se stará o portfolia značek Plzeňského Prazdroje, Savencie a Unileveru. Šteffeková má za sebou 12 let zkušeností v reklamě. Přechází z pražské Zaraguzy, kde se jako account managerka a později account directorka starala o klienty Škoda Auto, O2, Mall.cz, Accenture, Mastercard, Tchibo, Unilever nebo Nestlé.

ČTĚTE TAKÉ
Agentura Aetna hlásí čtyři nové tváře. Posiluje grafické studio, online i PR tým

Maroš Hamorský podpoří jako senior copywriter a ideamaker agenturní kreativu pro značku IKEA v regionu CZSKHU a globální online komunikaci Velkopopovického Kozla z Asahi. V reklamě se pohybuje 10 let, a i on získal za své nápady několik ocenění. Posledních pět let působil jako creative leader v bratislavské Zaraguze, kde pomáhal s kampaněmi klientů Rajo, Rexona, Primalex, Kofola a Orange. Prostředí Triadu pro něj není novinkou, jeho slovenskou pobočku zná z vlastní zkušenosti – dříve v ní pracoval jako copywriter.

Třetí posilou je seniorní ideamaker Jan Šimek. Společně s Vierkou Šteffekovou se stává součástí týmu, který pracuje pro portfolio značek Plzeňského Prazdroje. Za 20 let své praxe pracoval na desítkách oceňovaných kampaních, za které získal přes třicet ocenění včetně Golden Drum, ADC Awards, Effie, PIAF nebo IMC European Awards. Mezi jeho nejoblíbenější projekty patří Samsung Orchestra, Hantec pro Starobrno nebo kampaň Každý den Korunní, díky které značka vyrostla v Česku o 12 procent a dostala se mezi tři nejlepší značky na trhu. Do Triadu přichází z agentury Mustard, kde se staral o digitální projekty značky Škoda Auto a globálně taky pro Pilsner Urquell.

Foto: Triad

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.