Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Triad
Lidé

Do agentury Triad přicházejí Šteffeková, Hamorský a Šimek

Redakce MAM7. 1. 202113. 1. 2021

Pražská agentura Triad posiluje svůj tým o tři nové seniorní kolegy. Ze Zaraguzy přišli account directorka Vierka Šteffeková a ideamaker & copywriter Maroš Hamorský, z Mustardu zase ideamaker Jan Šimek.

Trojice nových kolegů má agentuře pomoci s kompletním klientským servisem, ať už jde o ATL koncepty, integrované kampaně nebo digitál. „Náročnost projektů od našich dlouhodobých klientů stále roste, zároveň se nám podařilo v roce 2020 získat i několik nových klientů. Všechny tři naše posily mají mnoho vlastních zkušeností, zároveň jsou to lidé s nadšením a láskou k reklamě i inovacím. To je pro nás v Triadu velmi důležité, jen tak dokážeme přinášet našim klientům dobrá řešení s výbornými výsledky. Věřím proto, že nám se svými nápady pomohou být mezi nejlepšími na trhu,“ vysvětluje výkonná ředitelka Triadu Magdaléna Křížová.

Pozici account directorky a nové teamleaderky obsadila Vierka Šteffeková. V Triadu vede tým, který se stará o portfolia značek Plzeňského Prazdroje, Savencie a Unileveru. Šteffeková má za sebou 12 let zkušeností v reklamě. Přechází z pražské Zaraguzy, kde se jako account managerka a později account directorka starala o klienty Škoda Auto, O2, Mall.cz, Accenture, Mastercard, Tchibo, Unilever nebo Nestlé.

ČTĚTE TAKÉ
Agentura Aetna hlásí čtyři nové tváře. Posiluje grafické studio, online i PR tým

Maroš Hamorský podpoří jako senior copywriter a ideamaker agenturní kreativu pro značku IKEA v regionu CZSKHU a globální online komunikaci Velkopopovického Kozla z Asahi. V reklamě se pohybuje 10 let, a i on získal za své nápady několik ocenění. Posledních pět let působil jako creative leader v bratislavské Zaraguze, kde pomáhal s kampaněmi klientů Rajo, Rexona, Primalex, Kofola a Orange. Prostředí Triadu pro něj není novinkou, jeho slovenskou pobočku zná z vlastní zkušenosti – dříve v ní pracoval jako copywriter.

Třetí posilou je seniorní ideamaker Jan Šimek. Společně s Vierkou Šteffekovou se stává součástí týmu, který pracuje pro portfolio značek Plzeňského Prazdroje. Za 20 let své praxe pracoval na desítkách oceňovaných kampaních, za které získal přes třicet ocenění včetně Golden Drum, ADC Awards, Effie, PIAF nebo IMC European Awards. Mezi jeho nejoblíbenější projekty patří Samsung Orchestra, Hantec pro Starobrno nebo kampaň Každý den Korunní, díky které značka vyrostla v Česku o 12 procent a dostala se mezi tři nejlepší značky na trhu. Do Triadu přichází z agentury Mustard, kde se staral o digitální projekty značky Škoda Auto a globálně taky pro Pilsner Urquell.

Zavřít reklamu

Značky Prim a Škoda spojily síly: vytvořily limitovanou edici hodinek Popular

Starší článek

Bohempia, česká značka módy z konopí, otevírá pobočku v Japonsku

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202222. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.