Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Darwin and the Machines
Marketing

Fury založil slibovanou novou agenturu. Jmenuje se Darwin and the Machines

Jakub Křešnička11. 3. 202113. 3. 2021

Hybridní agentura bude zaměřená na dlouhodobou efektivitu. Marian Fury ji řídí v Česku, na Slovensku Martin Blaško. Kreativním ředitelem je Michal Pastier, strategické oddělení vede Juraj Pobjecký a design Tereza Talichová.

Darwin and the Machines, jejíž vznik Fury sliboval už loni po svém odchodu ze Zaraguzy, má spojovat nejúčinnější principy z tvorby kreativních marketingových kampaní s nástroji na jejich měření a zlepšování. S claimem „Ideas by humans, enhanced by machines“ si dává za cíl tvořit místo jednorázových kampaní dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Specialisté mají podle potřeb klienta vybírat ty nejvhodnější nástroje na marketingovou automatizaci a kombinovat je se strategickým přístupem k aktivačním kampaním a komunikaci na posílení brandu.

„Naší ambicí je pomáhat klientům s rozvojem TV a online kampaní a hledat nové příležitosti pro jejich byznys. Od strategie, kreativy, po mediální plánování. Víme, že atraktivita, srozumitelnost, konzistence a vyšší frekvence mají přímý dopad na efektivitu, ale roky trvá vytvořit tým specialistů, kteří dokážou vše pokrýt. My to chceme klientům poskytnout okamžitě,“ vysvětlil Marian Fury, který povede Darwin and the Machines v České republice.

Psali jsme
Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

Nová reklamní agentura zaměstnává i takzvané Human Machines – specialisty na branding, dvojčata Roye a Brandona, a analytičku Joy. Jsou to nástroje umělé inteligence s vlastní identitou vytvořenou díky Humanoid Research Lab a technologii Metahumans od Unreal. Oficiálně je agentura teprve zpřístupní, zatím přibližuje náplň jejich práce.

„Roy se podívá na efektivitu brandingu v reklamních formátech. Vyhodnocuje, jestli jsou jednotlivé spoty pro zákazníka propojené přes společné prvky. Brandon hledá určené kódy značky v různých formátech video reklam a upozorňuje na rizika přiřazení ke značce. Joy dokáže přes videohovor pustit cílové skupině reklamní spot a analyzovat emocionální reakce z tváře během sledování videa,“ představuje nové kolegy a kolegyni Martin Blaško, jenž agenturu řídí na Slovensku.

„Jsem velmi rád, že se mohu naplno věnovat dalšímu projektu, jenž má potenciál tvořit firmy se stamilionovou valuací. Obrovskou výhodou je přímé napojení na brandingové studio GoBigname, které už má za sebou více než 250 projektů nových značek. Tam, kde vytvoří novou značku, od jejího nadefinování, přes název, identitu a ochranou známku, může klient plynule pokračovat do Darwin and the Machines, kde tým specialistů pomůže s lokální i mezinárodní expanzí a vytvoření komunikačního ekosystému,“ přibližuje propojení se studiem GoBigname Michal Pastier, kreativní ředitel agentury.

Pastier se k Furymu a Blaškovi přidal po odchodu z funkce kreativního ředitele v Zaraguze, kde už zůstává jen jako spolumajitel. Byl také partnerem investičního fondu LRJ Capital, který stál za nástrojem Exponea na automatizaci digitálního marketingu a personalizaci komunikace přes všechny kanály. Exponeu, kde Pastier pracoval jako kreativní ředitel, koupil v říjnu americký Bloomreach. Poslední investorské kolečko firmu ocenilo na 300 milionů dolarů. Od tohoto roku se Pastier bude soustředit výhradně na projekty agentur GoBigName a Darwin and the Machines, které už sídlí v nových společných prostorech.

Zavřít reklamu

Spořitelna „zezelená“. Manažerem pro udržitelnost je Matúš Púll

Starší článek

Hecht vstupuje na rostoucí trh pet food. Představuje značku Prominent

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.