Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Archiv Marián Fury
Lidé

Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

Redakce MAM6. 11. 202025. 11. 2020

Po osmi letech řízení české pobočky Zaraguzy chce Marián Fury na trh přinést vlastní projekt.

Fury spolu s Martinem Blaškem (bývalým CEO slovenské Zaraguzy) plánují začátkem roku 2021 představit svůj nový koncept agentury pro inovativní klienty. „Jsem nesmírně hrdý na všechno, co jsme se Zaraguzou dosáhli. A ještě víc na skvělý tým, který se nám podařilo vybudovat. Momentálně je však čas posunout se dál a já se těším na nové výzvy spojené s vlastním projektem,“ říká Fury. 

ČTĚTE TAKÉ
Crowdfundingový portál Hithit povede Barbora Hančíková

V čele české Zaraguzy od roku 2012 a pod jeho vedením se agentura vypracovala z digitální na full service agenturu s desítkami specialistů a ročním obratem 56 milionů korun. Za jeho působení od roku 2012 agentura získala klienty jako Olympus, Brown&Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, BEL, Acccenture, L’oreal či ŠKODA AUTO. S poslední jmenovanou značkou Zaraguza spolupracuje už více než sedm let a poslední dva roky je jednou z jejích hlavních kreativních agentur.

Česká Zaraguza stojí také za ATL kampaněmi pro Decodomu či Alnamura a koncem roku se stala hlavní kreativní agenturou banky ČSOB. V tomto roce získala Grand Prix za nejefektivnější reklamu na YouTube pro značku Rexona a už několik let patří mezi pravidelné držitele ceny za efektivitu Effie. 

Marián Fury vystudoval Fakultu marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a kromě řízení agentury se dlouhodobě věnuje mentorské činnosti v programu Soutěž a Podnikej, která pomáhá mladým lidem rozjet vlastní podnikatelské projekty.

×

Přestaňte omezovat novináře v kladení otázek, vyzývá vládu CZIPI

Starší článek

Finmag spouští projekt Koronavirus a dezinformace

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více