Foto: Archiv Marián Fury

Marián Fury zakládá vlastní agenturu. Po osmi letech opouští Zaraguzu

6. 11. 2020 16:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po osmi letech řízení české pobočky Zaraguzy chce Marián Fury na trh přinést vlastní projekt.

Fury spolu s Martinem Blaškem (bývalým CEO slovenské Zaraguzy) plánují začátkem roku 2021 představit svůj nový koncept agentury pro inovativní klienty. „Jsem nesmírně hrdý na všechno, co jsme se Zaraguzou dosáhli. A ještě víc na skvělý tým, který se nám podařilo vybudovat. Momentálně je však čas posunout se dál a já se těším na nové výzvy spojené s vlastním projektem,“ říká Fury. 

ČTĚTE TAKÉ
Crowdfundingový portál Hithit povede Barbora Hančíková

V čele české Zaraguzy od roku 2012 a pod jeho vedením se agentura vypracovala z digitální na full service agenturu s desítkami specialistů a ročním obratem 56 milionů korun. Za jeho působení od roku 2012 agentura získala klienty jako Olympus, Brown&Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, BEL, Acccenture, L’oreal či ŠKODA AUTO. S poslední jmenovanou značkou Zaraguza spolupracuje už více než sedm let a poslední dva roky je jednou z jejích hlavních kreativních agentur.

Česká Zaraguza stojí také za ATL kampaněmi pro Decodomu či Alnamura a koncem roku se stala hlavní kreativní agenturou banky ČSOB. V tomto roce získala Grand Prix za nejefektivnější reklamu na YouTube pro značku Rexona a už několik let patří mezi pravidelné držitele ceny za efektivitu Effie. 

Marián Fury vystudoval Fakultu marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a kromě řízení agentury se dlouhodobě věnuje mentorské činnosti v programu Soutěž a Podnikej, která pomáhá mladým lidem rozjet vlastní podnikatelské projekty.

Foto: Archiv Marián Fury

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.