Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: bushman.cz
Marketing

Bushman čelí krizi kreativně. Po loňských „žebrotopisech“ láká na „oblečenky“

Irena Buřívalová16. 3. 202115. 3. 2021

Krize v kamenném retailu, nyní ještě umocněná většinově uzavřenými prodejnami, dopadá i na oděvní značku Bushman. Po roce se proto firma opět vrací k akci s poukázkami na oblečení s okamžitým výnosem ve výši 25 procent pořizovací ceny poukázky, která jí loni pomohla vylepšit cash-flow.

Oblečenky v hodnotě 800, 1 600 nebo 4 000 korun mají firmě pomoci překlenout složité období a podpořit online prodeje. Lze je zakoupit prostřednictvím e-shopu značky a uplatnit kdykoliv až do konce roku. Fungují jako ceniny, použít je tudíž lze na jakékoliv zboží po odečtení všech aktuálních slev. „Tímto benefitem bychom rádi všem našim zákazníkům poděkovali za dosavadní přízeň, protože bez nich bychom už pravděpodobně zavírali krám,“ sdělil MAM Petr Hulec, CEO Bushman.

PSALI JSME
Bushman nabídne kompletní sortiment na Amazonu. Vstupuje i na slovinský trh

Značka Bushman navazuje Oblečenkami na loňskou emisi Žebrotopisů „Díky, vládo”, které fungovaly na stejném principu. “Vloni jsme Žebrotopisy prodávali přibližně měsíc a celkem se nám podařilo prodat okolo 1000 ks těchto slevových certifikátů. Velmi to pomohlo firmě překonat těžké období s cash-flow,” pochvaluje si akci Hulec a dodává, že loni byl na vládu obrovsky naštvaný, protože měl pocit, že podnikání omezuje nekoncepčně a nepromyšleně, což se promítlo i do názvu poukázek. “Letos jsme pochopili, že se musíme spolehnout jen sami na sebe, proto do toho už vládu netaháme a vydáváme prostě Oblečenky.” Výsledky z prvního dne prý naznačují, že akce by měla být minimálně stejně úspěšná jako vloni.

Hulec zdůrazňuje, že firma se zatím drží, ale jen díky obrovským provozním úsporám, investicím do výkonnostního online marketingu, podpoře investora a financující banky. “Konečně se nám podařilo zalistovat kompletní portfolio na Amazonu, kde již začínáme realizovat desítky objednávek týdně,” shrnul strategii posledních měsíců.

S kampaní, která měla zákazníky více vtáhnout do příběhu firmy, přišla před časem i značka Pietro Filipi. Jednalo se o koncept “pay as you feel”, tedy v podstatě “zaplať tolik, kolik chceš”. Firma tím chtěla údajně pomoci zákazníkům, kteří se ekonomicky necítili na plnou cenu a rovněž oslovit skalní příznivce, aby k obvyklému standardu naopak něco přihodili. Na vyhodnocení kampaně už nedošlo. Firma skončila, stejně jako prodejny Kara ze stejné skupiny C2H Michala Mičky, v insolvenci.

×

Nova uvede vědomostní show Na lovu podle The Chase

Starší článek

V novém pořadu ČT radí maturanti maturantům, jak zvládnout test

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více