Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bushman
Newsletter

Bushman nabídne kompletní sortiment na Amazonu. Vstupuje i na slovinský trh

Irena Buřívalová24. 9. 202023. 9. 2020

Česká outdoorová firma Bushman se otřepala z první vlny covidu, aniž by musela zavírat pobočky či propouštět, a nyní chystá ofenzivu v online. V těchto dnech začíná prodávat svůj kompletní sortiment prostřednictvím německého Amazonu. Následovat bude francouzský, italský a britský. Na projektu spolupracuje s firmou Expando, která pomáhá českým e-shopům prosadit se v zahraničí. 

Bushman také expanduje na slovinský online trh prostřednictvím Mall Group. „Mall je ve Slovinsku tradičně silný. Navíc na tomto trhu je zatím v našem oboru malá konkurence. K tomu je země hodně zaměřená na turistiku,“ říká CEO Bushman Petr Hulec (na fotografii).  

ČTĚTE TAKÉ
Mall Pay odmítne asi třetinu zájemců o odloženku. Ke službě chystá kampaň

V budoucnu rozhodně nevylučuje ani expanzi formou kamenných poboček, ale vždy bude nejprve testovat v digitálním prostředí. Tržby z e-commerce ve společnosti meziročně vzrostly o 40 procent. „Když ucítíme, že trh na značku dobře reaguje, tak zvážíme otevření kamenné pobočky. Ale určitě to není na pořadu dne, ani v příštím roce,“ říká Hulec podle kterého firma všechny trhy zvládne obsloužit ze svého skladu ve středních Čechách.  

Busmanu dobře funguje i kombinace s kamennými obchody, kam si lidé mohou nechat zboží doručit a zdarma si ho vyzkoušet. S druhou vlnou pandemie však opět přichází útlum…  

×

Reklamy čerpacích stanic: hodnota inzerce MOL překročila 50 milionů korun

Starší článek

KOMENTÁŘ: Stejný post na různé sítě? Chyba. Příspěvky je třeba připravit na míru

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více