Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cesta ven
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

Irena Buřívalová25. 2. 202126. 2. 2021

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění navigační vizuály s hlavním motivem, žlutou tečkou.

V nejbližších dnech podepíše ARAs, servisní organizace Asociace komunikačních agentur (AKA) a vítěz výběrového řízení, smlouvu s Úřadem vlády ČR. Ten si vybral kreativu dobrovolné iniciativy Cesta ven, kterou ARAs do tendru formálně přihlásila.

„V první fázi se musí dostat vizuály do očkovacích center, aby pomohly s navigací. Zároveň vzniknou dva televizní spoty, jeden s příběhy lidí a druhý, ve kterém budou promlouvat různí experti,“ sdělil MAM mluvčí vlády Vladimír Vořechovský.

„V tuto chvíli už běží realizace. Jádrem realizačního týmu jsou lidé z agentur McCann a Zaraguza, nicméně pro specifické odnože kampaně (web, on-line) budou k tomuto týmu přibývat další spolupracovníci. Snažíme se najít lidi na dobrovolnické bázi nebo za režijní náklady tak, abychom se dokázali vejit do rozpočtu,“ napsal Marek Hlavica, ředitel AKA a jednatel ARAs.

Podle zadání tendru pro nákup médií, o který se stará resort zdravotnictví, má být polovina mediálního rozpočtu, konkrétně 25 milionů korun včetně DPH, určeno pro nákup prostoru ve dvou televizních stanicích. MZd s přípravou mediálního tendru pomáhala Asociace mediálních agentur (ASMEA). „Běží vyhledávání lokací a casting, za 2 – 3 týdny se bude točit a do konce března bude víceméně vše hotovo,“ uvedl Hlavica a upřesnil, že produkční agenturou pro audovizi je Sting.

Na náklady spojené s produkcí či nákupem materiálu má vláda určeno 3,5 milionu korun bez DPH, kreativu poskytla Cesta ven (ARAs) za symbolickou jednu korunu.

PSALI JSME
MZd nakupuje prostor pro očkovací kampaň. V médiích utratí 50 milionů korun

Kampaň vzniká teprve od ledna. Tehdy se experti z oboru spojili, vymysleli strategii k očkovací kampani a uspořádali hackathon k její kreativní části. Zúčastnilo se ho sedmnáct profesionálů a entit. Od té doby se Cesta ven rozrostla o další jedenáctku dobrovolníků. Vedle AKA zahrnuje iniciativa i Asociaci public relations (APRA) a Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění (SIMAR).

„Čerstvě za sebou máme prezentaci více než stovce firem a profesních sdružení prostřednictvím Hospodářské komory ČR. Připravujeme open source, ze kterého si firmy budou moci brát prvky kampaně k vlastnímu využití směrem k zaměstnancům, zákazníkům, případně obchodním partnerům. Tuto část kampaně budeme rozvíjet i prostřednictvím dalších profesních svazů a obchodních komor,“ uzavřel Hlavica za iniciativu.

ČTĚTE VÍCE
Tečka za koronavirem! Plošnou očkovací kampaň vytvoří státu AKA

    Zavřít reklamu

    Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

    Starší článek

    „Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

    Novější článek

    Podobné zprávy

    Média

    Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

    Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
    11. 8. 202211. 8. 2022
    Média

    Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

    Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
    11. 8. 202211. 8. 2022
    Kampaně

    Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

    Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
    11. 8. 202211. 8. 2022
    Marketing

    Mohou značky růst i v dobách inflace?

    Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
    11. 8. 202211. 8. 2022
    Reklama
    FM banner srpen 300x250

    Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

    Lidé v pohybu

    Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
    Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

    Newsletter MAM

    Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

    • Kontakt
    • Inzerce
    • Ochrana osobních údajů
    • Obchodní Podmínky
    Marketing & Media
    Powered by  GDPR Cookie Compliance
    Přehled ochrany osobních údajů

    Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

    Nezbytně nutné soubory cookies

    Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

    Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.