Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cesta ven
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

Irena Buřívalová25. 2. 202126. 2. 2021

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění navigační vizuály s hlavním motivem, žlutou tečkou.

V nejbližších dnech podepíše ARAs, servisní organizace Asociace komunikačních agentur (AKA) a vítěz výběrového řízení, smlouvu s Úřadem vlády ČR. Ten si vybral kreativu dobrovolné iniciativy Cesta ven, kterou ARAs do tendru formálně přihlásila.

“V první fázi se musí dostat vizuály do očkovacích center, aby pomohly s navigací. Zároveň vzniknou dva televizní spoty, jeden s příběhy lidí a druhý, ve kterém budou promlouvat různí experti,” sdělil MAM mluvčí vlády Vladimír Vořechovský.

“V tuto chvíli už běží realizace. Jádrem realizačního týmu jsou lidé z agentur McCann a Zaraguza, nicméně pro specifické odnože kampaně (web, on-line) budou k tomuto týmu přibývat další spolupracovníci. Snažíme se najít lidi na dobrovolnické bázi nebo za režijní náklady tak, abychom se dokázali vejit do rozpočtu,” napsal Marek Hlavica, ředitel AKA a jednatel ARAs.

Podle zadání tendru pro nákup médií, o který se stará resort zdravotnictví, má být polovina mediálního rozpočtu, konkrétně 25 milionů korun včetně DPH, určeno pro nákup prostoru ve dvou televizních stanicích. MZd s přípravou mediálního tendru pomáhala Asociace mediálních agentur (ASMEA). “Běží vyhledávání lokací a casting, za 2 – 3 týdny se bude točit a do konce března bude víceméně vše hotovo,” uvedl Hlavica a upřesnil, že produkční agenturou pro audovizi je Sting.

Na náklady spojené s produkcí či nákupem materiálu má vláda určeno 3,5 milionu korun bez DPH, kreativu poskytla Cesta ven (ARAs) za symbolickou jednu korunu.

PSALI JSME
MZd nakupuje prostor pro očkovací kampaň. V médiích utratí 50 milionů korun

Kampaň vzniká teprve od ledna. Tehdy se experti z oboru spojili, vymysleli strategii k očkovací kampani a uspořádali hackathon k její kreativní části. Zúčastnilo se ho sedmnáct profesionálů a entit. Od té doby se Cesta ven rozrostla o další jedenáctku dobrovolníků. Vedle AKA zahrnuje iniciativa i Asociaci public relations (APRA) a Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění (SIMAR).

“Čerstvě za sebou máme prezentaci více než stovce firem a profesních sdružení prostřednictvím Hospodářské komory ČR. Připravujeme open source, ze kterého si firmy budou moci brát prvky kampaně k vlastnímu využití směrem k zaměstnancům, zákazníkům, případně obchodním partnerům. Tuto část kampaně budeme rozvíjet i prostřednictvím dalších profesních svazů a obchodních komor,” uzavřel Hlavica za iniciativu.

ČTĚTE VÍCE
Tečka za koronavirem! Plošnou očkovací kampaň vytvoří státu AKA

    ×

    Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

    Starší článek

    „Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

    Novější článek

    Podobné zprávy

    Akce

    Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

    Do šestnáctého ročníku prestižní oborové soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
    15. 4. 202115. 4. 2021
    Lidé

    Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

    Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
    15. 4. 202115. 4. 2021
    Akce

    Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

    Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
    15. 4. 202115. 4. 2021
    Média

    Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

    Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
    14. 4. 202114. 4. 2021
    Reklama

    Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

    číst předplatit

    Lidé v pohybu

    Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
    Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

    Newsletter MAM

    Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

    • Kontakt
    • Inzerce
    • Ochrana osobních údajů
    • Obchodní Podmínky
    Tato stránka používá cookies: Zjistěte více