Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cesta ven
Marketing

MZd nakupuje prostor pro očkovací kampaň. V médiích utratí 50 milionů korun

Irena Buřívalová19. 2. 202121. 2. 2021

Od zrušení neúspěšného tendru ministerstva zdravotnictví na kreativní kampaň k očkování, který postrádal některé důležité parametry a například úplně opomněl problematiku očkování, uplynuly skoro přesně dva měsíce. Úřad vlády si mezitím kreativu raději vybral sám a koncept s „tečkou“ od Asociace komunikačních agentur (AKA), respektive iniciativy Cesta ven, už je ve výrobě. Nyní resort zdravotnictví dostál svým slibům a vybírá v jednacím řízení bez uveřejnění agenturu, která pro kampaň nakoupí mediální prostor. Tentokrát nenechalo ministerstvo nic náhodě a spojilo se na přípravě zakázky s Asociací mediálních agentur (ASMEA).

Zakázka je na 50 milionů korun včetně DPH a agentury se mohou hlásit do 10 hodin dopoledne 26. února. Rozhodujícím kritériem má být cena, ovšem v poměru s efektivitou. „Naše motivace byla jasná, pomoci ministerstvu, aby ta kampaň byla co nejkvalitnější, což v oblasti nákupu, jak víme, nebývá ve veřejné sféře zvykem,“ uvedl Ondřej Novák, výkonný ředitel ASMEA.

ČTĚTE TAKÉ
Tečka za koronavirem! Plošnou očkovací kampaň vytvoří státu AKA

Podle Tabulky nákupních jednotek zásahu dle mediatypů a jejich paramterů (…), resp. „one currency“ pro mediální trh, kterou MZ poskytla právě ASMEA, je polovina celkové částky (25 milionů korun včetně DPH) určena na nákup prostoru pro televizní spot v délce 30 sekund na minimálně dvou stanicích. Na tištěné celostrany chce resort vyčlenit 10,7 milionu korun, 8 milionů korun má putovat do onlinu na zpravodajské weby, na celoplošné a regionální rozhlasové stanice půjdou 4 miliony korun a 2,3 miliony korun na OOH.

Jako ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude vybrána nabídka účastníka, která získá v rámci součtu hodnocení dvou hlavních kritérií kvality A (počet zásahů – 70 %) a B (kvalita zásahů – 30 %) nejvyšší celkový počet bodů. 

×

Vimperk má nové logo a vizuální identitu. Odkazuje na knižní tradici

Starší článek

Firmy netuší, kde se jejich značka objevuje

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více