Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tomáš Tesař
Marketing

Schober znovu předsedou APRA, ve výkonné radě jsou nově Jaroš a Pavelka

Jakub Křešnička11. 2. 202111. 2. 2021

Generální shromáždění Asociace public relations (APRA) v pozici předsedy výkonné rady potvrdilo Patrika Schobera z agentury Pram Consulting. Nově v radě usednou Martin Jaroš z agentury Ewing a Václav Pavelka z Native PR, vystřídali Jakuba Hrabovského z agentury Ewing a Michala Hoblíka z Aspen.PR.

Patrika Schobera a dvojici nováčků v sedmičlenné výkonné radě doplňují na další dvouleté období pokračující členové Petr Lesenský z Lesensky.CZ, Jana Lutonská z agentury Bison & Rose, Michal Vlasák z Havas PR Prague a Rostislav Starý z PR.Konektor.

Václav Pavelka se do výkonné rady posunul z revizní rady, do níž se také volilo během středečního generálního shromáždění, které kvůli protipandemickým opatřením probíhalo celé on-line. Na jeho místo do revizní rady přišel Jan Kučmáš z agentury AMI Communications (ten byl od roku 2015 předsedou výkonné rady, než ho začátkem roku 2019 vystřídal právě Schober). V revizní radě dál pokračují Jaroslav Duroň z agentury PR.Konektor a Martin Frýdl z agentury AC&C Public Relations. Kdo bude předsedou revizní rady, bude odsouhlaseno na jejím nejbližším jednání (aktuálně tuto pozici zastává Duroň). Obdobným způsobem se pak bude volit i místopředseda výkonné rady.

PSALI JSME
Díky covidu jsme dohnali světové trendy v PR, říká šéf APRA Schober

Covid-19 neovlivnil jen způsob pořádání a volbu do orgánů APRA, ale jak připomněl její staronový předseda, pandemií způsobené krizi stále odolává celý PR obor. „Jsem optimista, proto podobně jako moji kolegové hledám v této situaci i příležitost. PR komunikaci řada našich klientů považuje za klíčovou. A to nejen k externím partnerům a veřejnosti, ale nyní zejména ke svým zaměstnancům. Zároveň vidíme, že se na trhu práce objevuje čím dál tím víc profesionálů, jak firmy pod tlakem krize postupně propouští zaměstnance a ruší některá místa. I toto je pro nás příležitost: získat zkušené posily anebo naopak externě nabídnout služby, které klienty vyjdou v porovnání s náklady na zaměstnance výhodněji,“ řekl k cílům pro nadcházející období Schober.

APRA se mimo jiné od začátku letošního roku podílí na realizaci hackathonu Cesta ven, který pracuje na integrované komunikační kampani na podporu vakcinace. Dál se také věnuje pravidelným aktivitám. „Oživit plánujeme vzdělávací akademii, o kterou je velký zájem. Otevíráme přihlášky do PR cen Lemur a věříme, že se budeme moci potkat na PR sekci letošní konference Forum Media,“ dává další příklady Schober.

Etická a smírčí komise APRA zůstává v nezměněném složení, protože ta má čtyřleté volební období. Volby do ní tedy proběhnou na generální shromáždění v roce 2023. Jejím předsedou je Vladimír Bytrov z agentury Bison & Rose a členy Michal Růžička ze Stance Communications, Dita Stejskalová z Ogilvy PR, Jan Klíma z AC&C Public Relations a Pavel Novák z AMI Communications.

×

Polská média stávkují. Vadí jim snaha vlády více zdanit reklamu

Starší článek

Pohled do prázdného kina. Český lev představil vizuální styl pro letošní ročník

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více