Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lusk
Lidé

Náborovou platformu Lusk vede Iveta Hutníková. Chce prohlubovat digitalizaci

Redakce MAM4. 2. 20214. 2. 2021

Do čela online náborové aplikace Lusk nastoupila Iveta Hutníková. Jejím hlavním cílem bude další vylepšení platformy, která personalistům pomáhá s celým procesem recruitmentu, a její rozšíření o další funkcionality, mimo jiné o psychodiagnostické či jazykové testování.

„I v HR se kvůli covidovým opatřením dále urychlila digitalizace, na které staví i naše platforma. Mým cílem je digitalizaci náborových procesů nadále prohlubovat, zapracovat na automatizaci jednotlivých náborových aktivit v Lusku, a dále stavět mimo jiné na videodotaznících, které jsou v dnešní době online náborů jednou z hlavních konkurenčních výhod Lusku,“ komentuje své plány Iveta Hutníková.

PSALI JSME
Obchodní tým S&K PUBLIC povede Adam Havel

Před nástupem do Lusku působila Iveta Hutníková přes dva roky v jeho mateřské společnosti Meta IT, kde měla na starosti mimo jiné projektový management, HR procesy a řídila právě i akvizici aplikace Lusk, kterou Meta IT koupila v minulém roce. Také pracovala ve společnosti Sprinx, kde měla na starosti větší české i zahraniční klienty, dále pak ve společnostech Philip Morris International nebo Accenture. Vystudovala mezinárodní obchod VŠE.

×

Kofola představuje řadu BIO Rajec a uvede zbrusu novou značku Targa Florio

Starší článek

Agentura MSL nově zajišťuje PR pro značky Blistex a Tetesept

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více