Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hollandia
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až z toho mrazí“

Irena Buřívalová25. 2. 202126. 2. 2021

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější kreativní koncept. U mladší generací oblíbených sorbetů pracuje například s postavičkou lamy.

„Pro sezonu 2021 přicházíme s redesignem portfolia zmrzliny a kampaní s heslem Jogurt tak dobrej, až z toho mrazí od Socialsharks. Máme ambice přinést do segmentu něco originálního, vyrobeného z kvalitních ingrediencí a pevně se v něm etablovat,“ říká Jaroslav Semerák, marketingový manažer Hollandia.

Stejně jako v případě jogurtů, zmrzlina podle CMO „nedělá kompromisy“, pro její výrobu se používají prémiové ingredience, například belgická čokoláda nebo kvalitní ovocné sorbety. Díky základu ze Selského jogurtu zmrzliny obsahují kultury BiFi a jsou bez lepku.

ČTĚTE TAKÉ
Hollandia míří mimo segment jogurtů. Mléčné dezerty podpoří TV kampaní

„Novým grafickým kabátem chceme lépe komunikovat jedinečnost naší zmrzliny a pomoci dlouhodobým spotřebitelům Hollandie, aby ji v mrazáku lépe našli. U variant se sorbetem, které jsou odpovědí na preference mladší cílové skupiny nově používáme kreslené postavičky lamy a psa jež navazují na vizuální styl Hollandie. Mají za cíl zvýšit vizuální atraktivitu a budou produkt provázet i mimo obaly,“ doplňuje Semerák s tím, že redesign zpracovala agentura Yellow shapes ve spolupráci se společností PreArtWork.

Kampaň poběží na přelomu jara a léta letošního roku a bude vzhledem ke svému charakteru zaměřená hlavně do online prostoru a na sociální sítě. Pokud to situace v létě dovolí, objeví se také na venkovních akcích.

Hollandia „jogurtová zmrzka“ je aktuálně k dostání v řetězcích Billa, Globus a COOP, v sezóně se objeví také v Tescu. Distribuce na další řetězce je aktuálně v jednání. Loni v září společnost představila novinku Duo Dezert Hollandia. Jogurty prošly redesignem už v roce 2016.

Podle Semeráka pandemie obchod Hollandie díky retailovému prodeji zásadně nepoznamenala, i když ztráty jsou patrné v segmentu gastro. Spotřeba jogurtů se během pandemie nijak výrazně nezměnila, dlouhodobě je patrný příklon k bílým jogurtům na úkor ochucených.

Do marketingu investuje i konkurenční Madeta. „V posledních letech marketingový rozpočet pravidelně navyšujeme přibližně o dvacet procent ročně. Nepřemýšlíme, že dáme 80 procent na televizi a 20 procent do onlinu, ale vždy šijeme mediální mix každé značce na míru,“ sdělil marketingový šéf Madety Jan Teplý v lednovém rozhovoru pro MAM.

Loni komunikovala například i Mlékárna Kunín pod heslem „Ctíme zásady beskydských mlékařů.“  Za videem propagujícím produkt mléčná rýže stojí agentura Hullabaloo. Režírovala ho Alice Nellis a produkovala společnost Boogie Films.

Zavřít reklamu

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Starší článek

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.