Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hollandia
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až z toho mrazí“

Irena Buřívalová25. 2. 202126. 2. 2021

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější kreativní koncept. U mladší generací oblíbených sorbetů pracuje například s postavičkou lamy.

„Pro sezonu 2021 přicházíme s redesignem portfolia zmrzliny a kampaní s heslem Jogurt tak dobrej, až z toho mrazí od Socialsharks. Máme ambice přinést do segmentu něco originálního, vyrobeného z kvalitních ingrediencí a pevně se v něm etablovat,“ říká Jaroslav Semerák, marketingový manažer Hollandia.

Stejně jako v případě jogurtů, zmrzlina podle CMO „nedělá kompromisy“, pro její výrobu se používají prémiové ingredience, například belgická čokoláda nebo kvalitní ovocné sorbety. Díky základu ze Selského jogurtu zmrzliny obsahují kultury BiFi a jsou bez lepku.

ČTĚTE TAKÉ
Hollandia míří mimo segment jogurtů. Mléčné dezerty podpoří TV kampaní

„Novým grafickým kabátem chceme lépe komunikovat jedinečnost naší zmrzliny a pomoci dlouhodobým spotřebitelům Hollandie, aby ji v mrazáku lépe našli. U variant se sorbetem, které jsou odpovědí na preference mladší cílové skupiny nově používáme kreslené postavičky lamy a psa jež navazují na vizuální styl Hollandie. Mají za cíl zvýšit vizuální atraktivitu a budou produkt provázet i mimo obaly,“ doplňuje Semerák s tím, že redesign zpracovala agentura Yellow shapes ve spolupráci se společností PreArtWork.

Kampaň poběží na přelomu jara a léta letošního roku a bude vzhledem ke svému charakteru zaměřená hlavně do online prostoru a na sociální sítě. Pokud to situace v létě dovolí, objeví se také na venkovních akcích.

Hollandia „jogurtová zmrzka“ je aktuálně k dostání v řetězcích Billa, Globus a COOP, v sezóně se objeví také v Tescu. Distribuce na další řetězce je aktuálně v jednání. Loni v září společnost představila novinku Duo Dezert Hollandia. Jogurty prošly redesignem už v roce 2016.

Podle Semeráka pandemie obchod Hollandie díky retailovému prodeji zásadně nepoznamenala, i když ztráty jsou patrné v segmentu gastro. Spotřeba jogurtů se během pandemie nijak výrazně nezměnila, dlouhodobě je patrný příklon k bílým jogurtům na úkor ochucených.

Do marketingu investuje i konkurenční Madeta. „V posledních letech marketingový rozpočet pravidelně navyšujeme přibližně o dvacet procent ročně. Nepřemýšlíme, že dáme 80 procent na televizi a 20 procent do onlinu, ale vždy šijeme mediální mix každé značce na míru,“ sdělil marketingový šéf Madety Jan Teplý v lednovém rozhovoru pro MAM.

Loni komunikovala například i Mlékárna Kunín pod heslem „Ctíme zásady beskydských mlékařů.“  Za videem propagujícím produkt mléčná rýže stojí agentura Hullabaloo. Režírovala ho Alice Nellis a produkovala společnost Boogie Films.

×

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Starší článek

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více