Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hollandia
Marketing

Hollandia míří mimo segment jogurtů. Mléčné dezerty podpoří TV kampaní

Redakce MAM15. 9. 202026. 11. 2020

Mlékárna Hollandia Karlovy Vary rozšiřuje od září své produktové portfolio o mléčné dezerty. Vůbec poprvé ve své historii tak na trh uvádí výrobek mimo klasický jogurtový segment. S novinkou Duo Dezert Hollandia má i díky výraznější sladkosti zacílit na nové skupiny zákazníků. Dezerty budou dostupné ve dvou kombinacích příchutí, Hollandia je na podzim podpoří i televizní kampaní.

„Typický zákazník Hollandie oceňuje na našich produktech jejich čistotu a zdraví prospěšné složky. V případě DUO Dezertů Hollandia dáváme kromě kvality důraz na potěšení z nezaměnitelné sladké chuti,“ sdělil marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.

„Náš vstup mimo klasické jogurtové výrobky jsme chtěli propsat i do balení. Produktové portfolio se doposud opíralo především o bílou barvu, kterou si člověk spojuje s jogurtem. U Duo Dezertů však používáme výrazně jiné barvy, které podtrhují odlišný směr. Upozaděn je i typický mlýn v logu Hollandie,“ doplnil Jan Škoda.

TV kampaň s heslem „Záleží na potěšení“

Duo Dezert Hollandia kombinuje vždy dvě chutě, mlékárna přitom novinku uvádí na trh ve dvou variantách. V prvním případě doplňuje mléčnou čokoládovou složku sladká višňová marmeláda na dně kelímku. Druhá varianta pak nabízí mléčný krém s rozdrcenými sušenkami doplněný o sladkou část s příchutí amaretta.

DUO Dezerty Hollandia se do regálů obchodů dostanou v první polovině září, mlékárna pak jejich prodeje následně hodlá podpořit i reklamními televizními spoty. Kampaň se ponese v duchu hesla „Záleží na potěšení“, dvě varianty spotů v televizi poběží od září do října.

Hollandia Duo Dezerty podpoří kromě televizní kampaně v průběhu podzimu také rádiovými spoty a akčními cenami, v menší míře pak plánuje také ochutnávky v obchodních sítích.

×

Ředitelem společnosti Potten & Pannen – Staněk se stal Lukáš Krch. „Chceme být lepší a větší“

Starší článek

Kráva Milka v Allianz areně? Mondelēz bude novým partnerem Bundesligy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více