Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: H&M
Marketing

H&M spolupracuje se značkou Lee. Nabízejí denim z odpadu

Irena Buřívalová8. 2. 20218. 2. 2021

Módní řetězec H&M se spojil se značkou Lee a vznikla udržitelná denimová kolekce, která bude nabízena i v nadměrnějších velikostech. Kolekce naplno odstartuje v nabídce H&M 11. února a bude zahrnovat recyklované džíny z 80 procent tvořené z průmyslového odpadu a batohy z korku a papíru jacron, který má kožený vzhled.

„Máme velkou zodpovědnost změnit působ, jak je móda vyráběna a velká část té změny se realizuje s pomocí kolaborací, sdílení myšlenek a společného úsilí dosáhnout udržitelné budoucnosti. Spojením se značkou Lee ukazujeme, jak lze denim vyrábět lépe,“ uvedla CEO H&M, Helena Helmersson.

ČTĚTE TAKÉ
Poptávka po udržitelné módě roste. H&M rozjíždí se Sellpy mezinárodní expanzi

Na trh uvedené designy budou cílit na generaci Z a budou mít retro vzhled inspirovaný devadesátými léty. Tehdy byly rifle značky Lee nedílnou součástí šatníků teenagerů po celém světě.

„Naše značka byla založena před více než 130 lety a už tehdy byly inovace středem zájmu,“ řekl prezident společnosti Lee, Chris Waldeck.

H&M také potvrdila, že se podělí o data z pohledu životního cyklu zboží, kde u každého kousku oděvu ukáže spotřebu vody, energii a produkci CO2.

V polovině ledna zažil řetězec kritiku pro nedostatečnou škálu velikostí, aktuální řada s Lee tedy bude nabízena až do velikosti 4XL.

×

Televize Seznam se stala členem Asociace televizních organizací

Starší článek

Internet Info prodá Euro. Týdeník opět ožije

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více