Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Retail

Barbíny jdou na dračku. Firma hlásí nejlepší prodeje za pět let

Irena Buřívalová10. 2. 20211. 8. 2021

Prodeje panenky Barbie v loňském roce globálně rostly o 16 procent s tržbami 1,35 miliard dolarů, což je nejvíce od roku 2014. Díky tomu se dařilo i celé společnosti Mattel, která zaznamenala nejvyšší tržby od roku 2017.

Pandemie výrobcům hraček nahrává. Děti mají v lockdownech omezené možnosti zabavit se a k legendární panence mají citové vazby i jejich rodiče, kteří pracují z domova. Barbie také hodně zapracovala na inkluzi. Panenky jsou nyní k dostání různě vysoké i s realističtějšími proporcemi. V rámci nové řady Fashionistas je například k dispozici 35 odstínů pleti a devět různých postav. Koupit si lze Barbie na vozíčku nebo s protézou.

Generální ředitel Mattel Ynon Kreiz médiím sdělil, že je sice pravda, že z pandemie těžil celý průmysl s hračkami, ale že Mattel trh svými výsledky převyšuje. Společnost má ve svém portfolio i značku Hot Wheels nebo Fisher-Price. Prodeje společnosti loni vzrostly o dvě procenta (tržby z prodeje dosáhly na 4,5 miliardy dolarů), v posledním kvartálu se jednalo dokonce o desetiprocentní růst.

ČTĚTE TAKÉ
Hamleys spouští ostrý provoz e-shopu. Potenciál mají ukázat Vánoce

Mattel přesto oznámil nový program, v rámci kterého chce výrazně omezit výdaje, do konce roku 2023 by měla úspora představovat 250 milionů dolarů. Firma nechce propouštět, ale zapracovat na systémech, procesech i standardizaci globálního marketingu. 

Konkurenční Hasbro, která vlastní značku Nerf nebo deskovou hru Monopoly, oznámila, že tržby v roce 2020 naopak o osm procent poklesly na 5,4 miliard dolarů, přestože v posledním kvartálu rostly o 4 procenta. 

Zavřít reklamu

Tencent Holding získal podíl v herním studiu Bohemia Interactive. Vedení zůstává

Starší článek

Změny ve Škodě: marketing povede Jahn, do představenstva poprvé míří žena

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.