Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hamleys
Newsletter

Hamleys spouští ostrý provoz e-shopu. Potenciál mají ukázat Vánoce

Irena Buřívalová14. 9. 202026. 11. 2020

Jedno z nejstarších hračkářství na světě, které má v Česku svoji vlajkovou prodejnu v pražské ulici Na Příkopě, výrazně rozšíří a marketingově podpoří svůj e-shop. Firma, která staví svůj obchodní model na principu zážitků v prodejně, tak částečně reaguje na krizi způsobenou pandemií úbytkem turistů v centru Prahy a chystá si silný prodejní kanál pro kvapem se blížící vánoční svátky.  

Hamleys svůj internetový obchod provozuje pod značkou Jabadabada.cz. Nyní na něm nabízí zhruba 2 500 položek. Do Vánoc by měl být v e-shopu podobný sortiment jako na kamenné pobočce, tedy asi 25 tisíc položek.  

ČTĚTE TAKÉ
Sparkys otevře na Václavském náměstí dvoupatrový dům hraček

Firma e-shop v tichosti otevřela loni v listopadu pod jiným názvem, aby se nemusela omezovat licenčními pravidly. „Otevřeli jsme pod vlastním brandem, abychom měli trochu volnost v tom, co tam prodáváme a jak to komunikujeme. Na e-shopu se nyní hodně zaměřujeme na sběratelské věci, ve kterých vidíme velký potenciál. Máme i pár vlastních značek, pro které jsme distributory a nejsou to ryze hračky,“ říká marketingová manažerka Hamleys Karolína Steinerová.  

Pravý potenciál e-shopu se podle ní ukáže až o letošních Vánocích. Zatím samozřejmě nemůže obratově konkurovat proslulému hračkářství. To se v důsledku pandemie logicky dostalo do složité situace, protože chybí turisté a nájem v centru metropole je vysoký. „Byli bychom rádi, aby se náš e-shop stal stabilní nohou našeho podnikání. Letos ho více podpoříme v televizní a online reklamě,“ shrnuje Steinerová.

×

VIDEO: Vy za svou rodinu, my za vás! Volvo uvedlo novou globální kampaň

Starší článek

Generální ředitelé: udržitelnost už není trendem, ale strategií

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
21. 1. 202120. 1. 2021
Newsletter

Startuje online i tištěný Vogue Leaders, chce přinášet příběhy …

Společnost V24 Media, která na českém a slovenském trhu vydává magazín Vogue Czechoslovakia, oznámila spuštění nového časopisu Vogue Leaders…
21. 1. 202120. 1. 2021
Newsletter

Žádné reklamy na Facebooku? Možná to jde i bez nich

Není skutečný přínos reklam na sociálních sítích nadsazený? Značky, které se připojily k bojkotu Facebooku, nezaznamenaly žádné propady tržeb. …
21. 1. 202120. 1. 2021
Newsletter

V porotě 100. výročních globálních cen ADC usednou kreativci z 36 zemí

Takřka 180 odborníků z kreativního, komunikačního či mediálního byznysu ohodnotí práce z celého světa, které budou přihlášeny…
21. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více