Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá fronta
Média

Albatros Media koupila knižní divizi Mladé fronty za 14 milionů korun

Irena Buřívalová9. 2. 202110. 2. 2021

Skupina Albatros Media získala knižní divizi společnosti Mladá fronta. Ve skupině bude mít už sedmnáct nakladatelství. Cena se usadila na 14 milionech korun.

Společnost Albatros Media byla jediným zájemcem o knižní divizi a svůj zájem projevovala opakovanými nabídkami. „Máme radost, že se nám nakonec podařilo dosáhnout jednomyslného konsenzu všech účastníků insolvenčního řízení, a že převzetí Mladé fronty naší společností nakonec považovaly za nejlepší řešení všechny subjekty, počínaje insolvenční správkyní, přes zajištěné věřitele, věřitelský výbor, opatrovníka společnosti, dřívější zaměstnance, další věřitele, a také insolvenční soud,“ uvedl Václav Kadlec, generální ředitel společnosti Albatros Media.

PSALI JSME
Albatros je krůček od nákupu knižní divize Mladé fronty

Knižní divize Mladé fronty přitom není v dobrém stavu, po dobu mnoha měsíců nevydala žádnou novou knihu a čelila i odlivu řady autorů, kteří s ní byli v uplynulých letech spojeni. „Přestože rozklad nakladatelství dosáhl extrémní úrovně, stále věříme, že je možný jeho restart. Tuto víru, že z Mladé fronty opět může být to skvělé, silné, moderní nakladatelství, jakým bylo ještě před rokem, stavíme mimo jiné na postoji dřívějších zaměstnanců, kterým leží budoucí osud Mladé fronty nebývale na srdci a k úspěchu transakce v průběhu jednání svým přístupem výrazně napomohli,“ doplňuje Kadlec a zdůrazňuje, že prioritní nyní bude, aby se v Mladé Frontě podařilo udržet klíčové autory a klíčová díla. Součástí transakce je také právo nadále využívat značku Mladá fronta na knižní produkci. 

Cena, kterou Albatros Media za MF nabízela se postupně snižovala s ohledem na průtahy a zhoršující se kondici divize. Ještě loni na podzim se jednalo o 35 milionů korun při uskutečnění transakce do konce října. Nakladatelství chtělo ještě stihnout vánoční sezonu. 

Nakladatelství se má 1. září přestěhovat do projektu Mayhouse v ulici 5. května, který spadá do portfolia realitní investiční skupiny CPI Property Group. Obsadí zde prostor o rozloze 2 200 m².

Z Mladé fronty už se společnosti Internet Info prodala za 15,8 milionů korun online divize (včetně ochranné známky na týdeník Euro). Své nové majitele mají i dětské tituly Puntík a Tečka, časopis Motocykl a tři zdravotnické tituly. Celkově se jedná o částku ve výši 4,2 milionů korun.

Z Mladé fronty se prodala také online divize, za 15,8 milionů korun společnosti Internet Info. Své nové majitele mají i dětské tituly Puntík a Tečka, časopis Motocykl a tři zdravotnické tituly. Celkově se jedná o částku ve výši 4,2 milionů korun.

Začátkem loňského září byla vyvolávací cena celé Mladé fronty v elektronické aukci 34 milionů korun. V ní nakonec nejvíc – přesně 50,1 milionu Kč – nabídla komunikační agentura PP Partners Prague. Soud ale nakonec květnové vyhlášení konkurzu a aukci zrušil.

×

Rubikon PR pro Secret Garden: zajišťuje korporátní a produktovou komunikaci

Starší článek

Hotovo! Pražská očkovací kampaň od DDB ukazuje, jak zas můžeme žít

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více