Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá fronta
Média

Albatros Media koupila knižní divizi Mladé fronty za 14 milionů korun

Irena Buřívalová9. 2. 202110. 2. 2021

Skupina Albatros Media získala knižní divizi společnosti Mladá fronta. Ve skupině bude mít už sedmnáct nakladatelství. Cena se usadila na 14 milionech korun.

Společnost Albatros Media byla jediným zájemcem o knižní divizi a svůj zájem projevovala opakovanými nabídkami. „Máme radost, že se nám nakonec podařilo dosáhnout jednomyslného konsenzu všech účastníků insolvenčního řízení, a že převzetí Mladé fronty naší společností nakonec považovaly za nejlepší řešení všechny subjekty, počínaje insolvenční správkyní, přes zajištěné věřitele, věřitelský výbor, opatrovníka společnosti, dřívější zaměstnance, další věřitele, a také insolvenční soud,“ uvedl Václav Kadlec, generální ředitel společnosti Albatros Media.

PSALI JSME
Albatros je krůček od nákupu knižní divize Mladé fronty

Knižní divize Mladé fronty přitom není v dobrém stavu, po dobu mnoha měsíců nevydala žádnou novou knihu a čelila i odlivu řady autorů, kteří s ní byli v uplynulých letech spojeni. „Přestože rozklad nakladatelství dosáhl extrémní úrovně, stále věříme, že je možný jeho restart. Tuto víru, že z Mladé fronty opět může být to skvělé, silné, moderní nakladatelství, jakým bylo ještě před rokem, stavíme mimo jiné na postoji dřívějších zaměstnanců, kterým leží budoucí osud Mladé fronty nebývale na srdci a k úspěchu transakce v průběhu jednání svým přístupem výrazně napomohli,“ doplňuje Kadlec a zdůrazňuje, že prioritní nyní bude, aby se v Mladé Frontě podařilo udržet klíčové autory a klíčová díla. Součástí transakce je také právo nadále využívat značku Mladá fronta na knižní produkci. 

Cena, kterou Albatros Media za MF nabízela se postupně snižovala s ohledem na průtahy a zhoršující se kondici divize. Ještě loni na podzim se jednalo o 35 milionů korun při uskutečnění transakce do konce října. Nakladatelství chtělo ještě stihnout vánoční sezonu. 

Nakladatelství se má 1. září přestěhovat do projektu Mayhouse v ulici 5. května, který spadá do portfolia realitní investiční skupiny CPI Property Group. Obsadí zde prostor o rozloze 2 200 m².

Z Mladé fronty už se společnosti Internet Info prodala za 15,8 milionů korun online divize (včetně ochranné známky na týdeník Euro). Své nové majitele mají i dětské tituly Puntík a Tečka, časopis Motocykl a tři zdravotnické tituly. Celkově se jedná o částku ve výši 4,2 milionů korun.

Z Mladé fronty se prodala také online divize, za 15,8 milionů korun společnosti Internet Info. Své nové majitele mají i dětské tituly Puntík a Tečka, časopis Motocykl a tři zdravotnické tituly. Celkově se jedná o částku ve výši 4,2 milionů korun.

Začátkem loňského září byla vyvolávací cena celé Mladé fronty v elektronické aukci 34 milionů korun. V ní nakonec nejvíc – přesně 50,1 milionu Kč – nabídla komunikační agentura PP Partners Prague. Soud ale nakonec květnové vyhlášení konkurzu a aukci zrušil.

Zavřít reklamu

Rubikon PR pro Secret Garden: zajišťuje korporátní a produktovou komunikaci

Starší článek

Hotovo! Pražská očkovací kampaň od DDB ukazuje, jak zas můžeme žít

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.