Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zoot
Marketing

Zoot chce mít do konce roku 150 partnerských výdejen. S těmi vlastními končí

Irena Buřívalová10. 1. 202110. 1. 2021

Síť vlastních výdejen Zoot (Výdejny Radosti), která postupně významně zeštíhlila až na aktuálních pět, definitivně zanikne. Firma se naopak chystá rozšířit počty partnerských výdejen, kterých má podle webu aktuálně 72. Jedná se o obchody s módou, zpravidla v městech s velikostí kolem 20 tisíc obyvatel. Po celém Česku by jich do konce roku 2021 mělo být 150.

„Mnohem vyšší frekvence placení předem během pandemie nám pomohla nasbírat data a ukázat byznysově mnohem logičtější cestu,“ říká CEO Zoot Milan Polák. „Možnost vyzkoušet si módní kousky rovnou při vyzvednutí představuje výhodu a komfort, které chceme zachovat. Proto síť vlastních Výdejen radosti nahrazujeme ještě větším počtem výdejen v rámci módních obchodů po celém Česku a Slovensku, ze kterých chceme udělat naše partnery,“ doplňuje Polák.

PSALI JSME
Nikol Štíbrová ve vánoční kampani ZOOTu. Převtěluje se do Popelky i Kevina

Velkým problémem byl pro Zoot ještě donedávna, stejně jako pro další e-commerce oděvní hráče, enormní podíl vratek. Ten se nyní postupně daří snižovat. Během druhé poloviny roku 2020 ze 70 procent na 50 procent. V roce 2021 by se firma chtěla dostat na úroveň 35procentního podílu na zakoupeném zboží. „Máme zákazníky, co si objednají na výdejny zboží za 600 korun, ale nakonec utratí jen zlomek. My jim přitom musíme oblečení přivést. Je nutné je motivovat k větší zodpovědnosti,“ zdůrazňuje Polák. Jedním z nástrojů je například VIP služba pro ty, kteří méně vracejí. Zákazníci s vysokými vratkami naopak budou muset zaplatit dopředu.

Jako pozitivní trend vidí Polák naprostý obrat u způsobu doručování. Zatímco před pandemií 70 procent objednávek mířilo na výdejny a 30 procent do domovů, v posledním roce se situace naprosto obrátila.

V roce 2016 měl Zoot ještě přes tři desítky vlastních výdejen. Po zahájení insolvence je však postupně zavíral. Z té se firma zhruba po roce dostala. Získala nové majitele a začala provádět personální škrty, které spolu s dalšími kroky mají z firmy postupně udělat významné lokální tržiště a konkurovat Zalandu a AboutYou, minimálně v Česku.

×

Pinterest: nastane nové hledání a určování norem

Starší článek

Vtip od trapnosti dělí tenká hranice

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více