Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Óčko.tv
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Redakce MAM22. 1. 202122. 1. 2021

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen generální ředitel TV Óčko Štepán Wolde. V rozhovoru pro Marketing & Media, který vyjde v magazínu 25. ledna 2021, řekl, že postupně bude na Óčku přibývat lifestylových pořadů a letos bude televize pro nehudební formáty hledat samostatný model.

„Nemůžeme zůstat u toho, že budeme vysílat hudební playlisty. Dříve či později nás to k tomu dovede, že budeme buď více pořadová TV, nebo budeme mít novou pořadovou platformu. V tuto chvíli už jsme pro to zavedli značku, které říkáme O 18+ a já si dokážu představit, že po nějakém čase vznikne třeba něco jako má Déčko a ČT Art, že se vystřídají na jednom programu dva formáty. Ale můžeme to udělat i jako samostatný kanál. Uvidíme, kam nás to dovede. Samotná hudba stačit nebude,“ řekl Wolde.

PSALI JSME
Televize Naživo nenašla partnera a končí. Bude připravovat pořady ostatním

Změny v programovém schématu udělala televize v říjnu loňského roku, kdy představila kontroverzní pořad Naked Attraction. Nahou seznamku vysílá od 22 hodin. Reality show poprvé představila britská stanice Channel 4 v roce 2015. V rámci značky O 18+ se na Óčku vysílají i další formáty. Jedná se například o sérii Tattoo Fixers, Body Fixers nebo Flirty Dancing. Nové formáty zvedly televizi sledovanost  a na sociální sítě přivedly další fanoušky.

Pod značkou Óčko patří už čtyři stanice: „červaná“ TV Óčko, Óčko Star, Óčko Expres a Óčko Black.

×

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší PR projekty

Starší článek

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více