Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Začal hackathon k očkovací kampani. Vláda a MZd chystají další výběrová řízení

Irena Buřívalová5. 1. 202115. 1. 2021

AKTUALIZOVÁNO Čtyřdenní hackathon k očkovací kampani odstartoval. Ve virtuální formě jej pořádá pro bono „Iniciativa komunikačních agentur Cesta ven“ sdružující zástupce profesních asociací, týmy sedmnácti agentur i jednotlivé odborníky. Ti mají do pátku přijít s kreativními návrhy. Odborná porota pak vybere ty nejlepší. Zda stát zdarma vytvořenou kreativu nakonec využije, není jasné. Aktuálně chystá vláda ke kampani výběrové řízení. Nákup mediálního prostoru má zajistit ministerstvo zdravotnictví.

„V těchto dnech se připravuje mezi Úřadem vlády ČR a MZd smlouva o spolupráci, ve které dojde k rozdělení úkolů v rámci kampaně. Vláda by měla zodpovídat za kreativní část a ministerstvo zdravotnictví za nákup mediálního prostoru. Úřad vlády pak k jím realizované veřejné zakázce připraví zadávací řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek. Zahájení tohoto zadávacího řízení plánujeme na polovinu ledna. Spuštění kampaně pak v závislosti na výsledku zadávacího řízení v průběhu února,“ napsal MAM Vladimír Vořechovský, ředitel komunikace vlády.

Pokud se nakonec do „kreativního“ výběrového řízení přihlásí ještě jiné agentury, je možné, že návrh vzešlý z hackathonu stát plošně vůbec nevyužije. I na tuto možnost se už připravují členové iniciativy. „Hlavním cílem hackathonu je vytvořit strategickou kampaň na podporu očkování. Pokud o ni nebudou mít zástupci státu zájem, pak bude činnost naší iniciativy pokračovat ve spolupráci s celou řadou soukromých subjektů nezávisle na státu. V ideálním případě bude ale i na této úrovni tonalita komunikace sjednocena. V tuto chvíli jednáme například s Hospodářskou komorou ČR a mnoha dalšími subjekty a také s kraji,“ napsala MAM Pavla Mudrochová, mluvčí iniciativy. Podle ní ještě v první polovině ledna odborná porota složená z nejlepších marketingových osobností v Česku vybere tři nejlepší návrhy, které budou následně „validovány“ lékaři a odborníky z iniciativy Lékaři pomáhají Česku.

PSALI JSME
Profíkům došla trpělivost. Vytvoří „pro bono“ kampaň k očkování

„Vláda musí výběrové řízení vyhlásit, jiná možnost v souladu se zákonem neexistuje. Prakticky by se pak postupovalo tak, že tři nejlepší návrhy, které vzejdou z hackathonu, s agenturou, která za nimi bude stát, se do tendru přihlásí,“ doplnila Mudrochová s tím, že agentury na návrzích pracují zcela zdarma, jak bylo předem řečeno. Strategický dokument, na kterém se podílelo pět předních plánovačů v Česku a od něhož se bude kampaň odvíjet, byl připraven v koordinaci s lékaři a odborníky na veřejné zdraví a je v souladu s vládní očkovací strategií. Výsledná integrovaná kampaň má reagovat na vakcinační fáze, které má stát naplánované, ale zároveň musí být i flexibilní. Při tvorbě obsahu bude iniciativa sázet na emotivní apel založený na jasných důvodech proč se očkovat, protože je důležité, aby si veřejnost uvědomila, že očkování je jistá cesta k normálnímu životu, podnikání a vzdělávání.

Udržení jednotné tonality kampaně se přitom nemusí podařit. Kreativní řešení, která na sítích představila agentura DDB (není součástí iniciativy), už si vzala za své Praha. Není vyloučeno, že v metropoli se tak sejdou různé kampaně. S vlastními nápady dnes přitom přichází kdekdo.

Mírně zavádějící rýmovačkou „Stačí dvě dávky a život je zpátky“ a chaotickým vizuálem k očkování přispěl například i Státní zdravotní ústav (SZÚ) na svém webu.

Zavřít reklamu

Ministerstvo zdravotnictví hledá šéfa odboru komunikace s veřejností

Starší článek

Answear po vstupu na burzu expanduje a spouští celoroční TV kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.