Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zásilkovna
Marketing

Vlastník Zásilkovny zvýšil obrat na 2,5 miliardy korun. Pomohly i dopady pandemii

Redakce MAM26. 1. 202126. 1. 2021

Skupina Packeta, která vlastní českou logisticko-technologickou firmu Zásilkovna, zaznamenala v roce 2020 růst. Podle předběžných čísel byl obrat Packety téměř 2,5 miliardy korun, v meziročním srovnání jde o nárůst o 100 %.

Počet zásilek byl v roce 2020 40,5 milionů, což představuje meziroční nárůst o 114 %. Celková hodnota přepraveného zboží dosáhla téměř 49 miliardy korun. Zde byl růst 71 %. Pro letošní rok je podle tiskové zprávy cílem Zásilkovny a firem ve skupině Packeta obrat ve výši 5,2 miliard korun a 70 milionů přepravených zásilek.

PSALI JSME
Zásilkovna kritizuje Českou poštu a končí spolupráci. „Nevnímala nás jako partnera“

„Rok 2020 byl nejtěžším rokem v desetileté historii Zásilkovny. Od loňského jara a následně až do konce roku jsme v souvislosti s pandemií koronaviru nepřetržitě čelili velmi nestabilní situaci. V březnu nám ze dne na den v důsledku uzavřených výdejních míst propadly tržby o 50 procent. Na druhé straně nám dopady pandemie, stejně jako celému sektoru e-commerce, pomohly v tom, že lidé více využívali nakupování zboží na internetu,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta. „V letošním roce chceme pokračovat v dalším výrazném růstu, posilovat na zahraničních trzích a postupně naplňovat naši vizi být globální platformou pro e-commerce.“

Zásilkovna plánuje dále rozšiřovat svoji síť výdejních míst, a to jak formou navyšování počtu maloobchodních partnerů, tak i spouštěním vlastních automatických výdejních boxů. V roce 2020 dosáhl počet výdejních míst za celou skupinu Packeta 5 843, v České republice 4 022. Plán na rok 2021 je 9 000 výdejních míst, 5 000 v ČR.

×

Řekni, že to není tvoje vina! Britská vláda razantně změnila tón komunikace

Starší článek

Agentura Better má tři nové klienty: MW-DIAS, Betters a Penguin Box

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více