Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Marketing

V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Irena Buřívalová25. 1. 202126. 1. 2021

Hlavní město Praha spustí vlastní informační kampaň k očkování. Spojilo se s agenturou DDB, která už před časem nabídla státu sedm kreativních konceptů k očkovací kampani zdarma. Centrálním bodem mám být web ockovani.praha.eu s odpověďmi na otázky ohledně očkování. Má také vyvracet zavádějící a nepravdivé informace, které se šíří po sociálních sítích.

„Chceme lidem přehledně a na jednom místě nabídnout všechny potřebné informace ohledně očkování. Vláda totiž zaspala nejen se zajištěním vakcín pro nejrizikovější skupiny, ale i s šířením povědomí o samotném očkování. Aby se lidé mohli správně rozhodnout, musejí mít dostatek relevantních informací. Děkuji proto agentuře DDB Prague, která zdarma poskytne vizuální styl mediální informační kampaně, který bude veřejnosti představen v únoru,“ říká primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib. 

  • Původní koncept DDB, z něhož mají vycházet vizuály pro metropoli

Všechny vizuály mediální kampaně budou mít jednu společnou komunikační linku odkazující k návratu do běžného života před pandemií. V první fázi se veřejnost seznámí se třemi variantami vizuálů, které pracují s motivy rodiny, podnikání a vzdělávání. V další fázi bude kampaň pracovat s motivy sportu, cestování a kultury.  

ČTĚTE TAKÉ
Kreativní kampaň DDB k očkování využije Praha

„Věříme v sílu emocí, z čehož jsme při vytváření kampaně vycházeli. Jejím hlavním motivem je touha žít jako dřív. Právě ta nás jako společnost spojuje i v této jinak rozhádané době. Zároveň však kampaň odkazuje i na zdroje, které poskytnou lidem potřebné racionální argumenty a fakta,“ uvedl ředitel agentury DDB Prague Darko Silajdžić.

„Nabídku volného využití vizuálů formou otevřených dat budeme směřovat i na Asociaci krajů České republiky, abychom jim pomohli v této nelehké době šetřit náklady a čas. Všechny kraje mají společný cíl, a tak mohou využít profesionálních vizuálů, které nám pomohla vytvořit agentura DDB Prague,“ uvedla ředitelka odboru médií a marketingu pražského magistrátu Jana Berková. 

Aby město získalo lepší představu o tom, jak Pražané přistupují k očkování, nechalo si od agentury Median zpracovat průzkum veřejného mínění. „Chceme se rozhodovat na základě skutečných dat a ne dojmů nebo fake news, které se i díky výrokům některých současných nebo bývalých politiků šíří internetem a médii. Web proto obsahuje i celou sekci, která se věnuje vyvracení dezinformací a na níž spolupracujeme s Pražských inovačním institutem,“ doplnil Hřib. 

Většina Pražanů má o očkování zájem

Průzkum Median ukázal, že zhruba 65 procent Pražanů má v tuto chvíli zájem nechat se očkovat. Nejčastější motivací je ochrana vlastního zdraví, ochrana zdraví blízkých a příbuzných a vidina návratu k běžnému životu. Zhruba 40 procent obyvatel Prahy se domnívá, že nemá o očkování dostatek praktických informací. Ty by nejčastěji chtěli získat z přehledné webové stránky, dále mají zájem o telefonát s praktickým lékařem či informační leták do schránky.

Úřad vlády zatím oslovil přímo pět agentur, z nichž jedna vytvoří celostátní kreativu k očkovací kampani. Mediální prostor má nakoupit resort zdravotnictví.

Vizuály, které již koncem roku agentura DDB navrhla. Z některých bude aktuální kampaň vycházet:

×

Nejlepší rozhovor či reportáž? Novinářská cena uzavírá nominace 1. února

Starší článek

Řekni, že to není tvoje vina! Britská vláda razantně změnila tón komunikace

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Agentura McCann Prague stylizuje v online kampani produkty společnosti Intersnack do rolí panovníků. Koncept má podpořit hodnotu značky Nutline.
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více