Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: DDB
Marketing

Kreativní kampaň DDB k očkování využije Praha

Irena Buřívalová30. 12. 202030. 12. 2020

AKTUALIZOVÁNO Kreativní koncepty k očkování, které státu nabídla agentura DDB, najdou své uplatnění v metropoli. Na síti LinkedIn to napsal primátor Zdeněk Hřib.

„Reklamní agentura DDB nabídla státu zdarma kampaň na podporu očkování. Ten to nevyužil. Nevadí, jejich chyba, kampaň využijeme my, pro Prahu a Pražany. Očkování je jediný způsob, jak vyhrát boj s pandemií. Je klíčové, abychom to lidem dokázali věrohodně vysvětlit,“ píše Hřib s tím, že město uvítá i další nabídky komunikačních agentur.

„S agenturou DDB jsme v úzkém kontaktu, spolupráce je v tuto chvíli na začátku a po novém roce plánujeme schůzku, na které bychom se domluvili na konkrétní formě využití již rozpracované kampaně k očkování. Vizuály bychom ideálně využili pro další fázi očkování, která by měla být podle předběžného výhledu v únoru příštího roku,“ doplnil informaci Tadeáš Provazník z mediálního oddělení pražského magistrátu s tím, že kromě agentury DDB se ozvala ještě jedna další společnost. Její jméno však nespecifikoval.

PSALI JSME
Propagace očkování začne spotem. Kampaň vytvoří agentury zdarma v lednu

Sedm kreativních konceptů DDB vzniklo v reakci na výzvu agentury McShakespeare. DDB je nabízela státu, vláda ale nyní zvolila spolupráci s iniciativou, která sdružuje Asociaci komunikačních agentur (AKA), Asociaci public relations (APRA), Českou eventovou asociaci (ČEA) a přední experty na komunikaci. Celkem se jedná o sedmnáct agentur, které v prvním lednovém týdnu uspořádají hackathon, na němž vznikne státní covidová kampaň – zdarma.

DDB součástí iniciativy není. „Zvali nás, ale nám se nezdá úplně efektivní to vymýšlet s patnácti (dnes už sedmnácti – pozn. red.) dalšími agenturami a protahovat to do konce ledna,“ řekl MAM Darko Silajdžić, CEO DDB Prague.

„Společně s kolegy z našeho oboru jsme se shodli na tom, že pomůžeme svými znalostmi a zkušenostmi k tomu, abychom se co nejrychleji vrátili k normálnímu životu a práci bez omezení vynucených pandemií covid-19,“ vysvětluje důvody vzniku a motivace iniciativy, o níž MAM informoval jako první, její mluvčí Pavla Mudrochová a dodává: „Všichni v rámci této iniciativy pracujeme zadarmo. Naším cílem je společně připravit strategii osvětové kampaně, která bude informovat veřejnost o očkování proti covid-19. Proto jsme také aktivně oslovili představitele státu s nabídkou pomoci.“

Návrhy DDB:

  • Blank packaging clear glass supplement bottle isolated on white background with clipping path; Shutterstock ID 538365076; Purchase Order: –
  • Blank packaging clear glass supplement bottle isolated on white background with clipping path; Shutterstock ID 538365076; Purchase Order: –
  • Blank packaging clear glass supplement bottle isolated on white background with clipping path; Shutterstock ID 538365076; Purchase Order: –

Kampaň specificky zaměřenou na Ostravu už navrhla například i agentura Kožuch.online.

×

Do CNN Prima News přicházejí dvě posily ze zaniklého Eura

Starší článek

VIDEO: Očkování propagují 100 let staré verše. Vláda dostala kreativu spotu zdarma

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více