Foto: DDB

Kreativní kampaň DDB k očkování využije Praha

30. 12. 2020 10:12

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

AKTUALIZOVÁNO Kreativní koncepty k očkování, které státu nabídla agentura DDB, najdou své uplatnění v metropoli. Na síti LinkedIn to napsal primátor Zdeněk Hřib.

„Reklamní agentura DDB nabídla státu zdarma kampaň na podporu očkování. Ten to nevyužil. Nevadí, jejich chyba, kampaň využijeme my, pro Prahu a Pražany. Očkování je jediný způsob, jak vyhrát boj s pandemií. Je klíčové, abychom to lidem dokázali věrohodně vysvětlit,“ píše Hřib s tím, že město uvítá i další nabídky komunikačních agentur.

„S agenturou DDB jsme v úzkém kontaktu, spolupráce je v tuto chvíli na začátku a po novém roce plánujeme schůzku, na které bychom se domluvili na konkrétní formě využití již rozpracované kampaně k očkování. Vizuály bychom ideálně využili pro další fázi očkování, která by měla být podle předběžného výhledu v únoru příštího roku,“ doplnil informaci Tadeáš Provazník z mediálního oddělení pražského magistrátu s tím, že kromě agentury DDB se ozvala ještě jedna další společnost. Její jméno však nespecifikoval.

PSALI JSME
Propagace očkování začne spotem. Kampaň vytvoří agentury zdarma v lednu

Sedm kreativních konceptů DDB vzniklo v reakci na výzvu agentury McShakespeare. DDB je nabízela státu, vláda ale nyní zvolila spolupráci s iniciativou, která sdružuje Asociaci komunikačních agentur (AKA), Asociaci public relations (APRA), Českou eventovou asociaci (ČEA) a přední experty na komunikaci. Celkem se jedná o sedmnáct agentur, které v prvním lednovém týdnu uspořádají hackathon, na němž vznikne státní covidová kampaň – zdarma.

DDB součástí iniciativy není. „Zvali nás, ale nám se nezdá úplně efektivní to vymýšlet s patnácti (dnes už sedmnácti – pozn. red.) dalšími agenturami a protahovat to do konce ledna,“ řekl MAM Darko Silajdžić, CEO DDB Prague.

„Společně s kolegy z našeho oboru jsme se shodli na tom, že pomůžeme svými znalostmi a zkušenostmi k tomu, abychom se co nejrychleji vrátili k normálnímu životu a práci bez omezení vynucených pandemií covid-19,“ vysvětluje důvody vzniku a motivace iniciativy, o níž MAM informoval jako první, její mluvčí Pavla Mudrochová a dodává: „Všichni v rámci této iniciativy pracujeme zadarmo. Naším cílem je společně připravit strategii osvětové kampaně, která bude informovat veřejnost o očkování proti covid-19. Proto jsme také aktivně oslovili představitele státu s nabídkou pomoci.“

Návrhy DDB:

Kampaň specificky zaměřenou na Ostravu už navrhla například i agentura Kožuch.online.

Foto: DDB

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení