Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Půl milionu za kampaň na TikToku a dalších sítích. Influenceři prý spolupracují zadarmo

Redakce MAM29. 1. 202129. 7. 2021

Na sociální síť TikTok, kde jsou přdevším děti a lidé do 25 let se objevil nečekaný profil – Úřad vlády ČR, a tímto krokem získal značnou pozornost. Za reklamy na sociálních sítích zaplatila vláda půl milionu korun.

V prvním příspěvku představili Úřad Vlády influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab. A tento příspěvek pak retweetnul i Andrej Babiš. „Strakovka je prý ode dneška i na TikToku, sice nevím, co to je, ale doma mi to občas ukazují děti.“

@strakovka

Vítáme vás na oficiálním účtu Úřadu vlády České republiky 🇨🇿 @annasulc & @jakubgulab vás provedou prostory Strakovy akademie, kde sídlí vláda ČR!

♬ Pieces (Solo Piano Version) – Danilo Stankovic

Video se dočkalo i parodií. Například reportér Janek Rubeš na Instagramu vložil vlastní spot z prohlídky Strakovky a jejího okolí, kde původní počin duo influencerů vtipně napodobuje.

Úřad vlády uzavřel smlouvu na půl milionu korun na nákup reklamního prostoru na sociálních sítích TikTok, Instagram a Youtube se společností Medialer, kterou teprve loni v listopadu založil právě Gulab. V rámci smlouvy se uvádí jen nákupy reklamy v rámci formátu Top View, One Day max, Bidding Auciton pro TikTok, na Istagramu jde o reklamu na Stories a In-feed Ads, u Youtube o reklamu před videem. O kolik příspěvků celkem či jednotlivě půjde není ve smlouvě specifikováno. 

PSALI JSME
Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Podle Úřadu vlády má jít celkem o sedm videí, které odstartovaly právě dnes a poběží do poloviny února, mají vyvracet dezinformace. Postupně v nich vystoupí epidemiolog Petr Smejkal, viroložka Ruth Tachezy, imunolog Zdeněk Hel, epidemiolog Roman Prymula, primářka Hana Roháčová a ministr zdravotnictví Jan Blatný. Kampaň připravili influecenři zadarmo. Úřad vlády jejich aktivitu podpořil nákupem reklamního prostoru pro vytvořená videa na vybraných sociálních sítích.

„Nápad těch úspěšných mladých lidí, kteří mi řekli, že o pandemii informují na svých sítích už dlouho, a teď mají chuť udělat ve spolupráci s Úřadem vlády kampaň a to dokonce zadarmo, se mi samozřejmě líbil. Je skvělé, že to s mými kolegy dotáhli do konce. Moc jim děkuju, že v téhle době takto pomáhají veřejnosti s osvětou,“ uvedl v tiskové zprávě premiér Andrej Babiš. Na sociálních sítích proběhla vládní kampaň získala spíše řadu negativních reakcí. Projekt kritizoval například Karel Kováč známý jako Kovy nebo Johny Machette. Jde zejména o to, že influenceři za peníze eráru propagují vládu, navíc ještě ve volebním roce. V příspěvku na TikToku vychvalují prostory Úřadu vlády a nezapomenou lidem ukázat i okna pana premiéra.

Zavřít reklamu

McDonald’s zavádí dřevěné příbory. Chce eliminovat 38 tun plastového odpadu

Starší článek

CNN Prima News spouští nové regionální zprávy. Pomůže jí Mafra a VLM

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.