Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Úřad vlády ČR
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Irena Buřívalová19. 1. 202120. 1. 2021

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády rozhodl přistoupit k variantě jednacího řízení bez uveřejnění. Koncem ledna má být jasno o dodavateli.

„Výzvou jsme oslovili pět dodavatelů, o nichž je nám známo ze zkušenosti i veřejných zdrojů, že se jedná o kvalitní dodavatele schopné plnit předmět veřejné zakázky. Všichni oslovení mají dostatek zkušeností s realizací podobných kampaní,“ napsal MAM ředitel odboru komunikace vlády Vladimír Vořechovský.

Lhůta pro podání nabídek je stanovena do 27. ledna a hodnocení bude probíhat na základě poměru ceny a kvality v poměru 50 ku 50 procentům. Stále platí, že na veřejnou zakázku vlády bude navazovat veřejná zakázka spočívající v nákupu médií, kterou bude realizovat ministerstvo zdravotnictví.

PSALI JSME
VIDEO: Očkování propagují 100 let staré verše. Vláda dostala kreativu spotu zdarma

Kampaň podle mnohých expertů přichází pozdě, protože řada lidí už si stačila upevnit negativní postoj a nejednota v komunikaci vlády a resortů dala prostor dezinformacím. V prvním lednovém týdnu proběhl hackathon Iniciativy komunikačních agentur Cesta ven, která se rozhodla státu vytvořit kreativu ke kampani zdarma. Následné návrhy hodnotila odborná komise a experti z oblasti zdravotnictví. Původní plán byl přihlásit do vládou vypsaného tendru nejlepší projekt, respektive agenturu, která v hackathonu přijde s nejlepším návrhem. Jak bude iniciativa posupovat nyní, není jasné. Před časem uvedla mluvčí Pavla Mudrochová, že pokud stát nebude mít o kampaň zájem, nabídne ji Cesta ven krajům či soukromým subjektům. Jednat měla i s Hospodářskou komorou ČR.

Přístup k očkování se zlepšil

Aktuální data výzkumného projektu National Pandemic Alarm ukazují, že Češi lehce změnili své postoje i bez kampaně. Ochota nechat se očkovat je se začátkem nového roku vyšší než v předchozích měsících. Ukázal to nový Index ochoty k očkování. „Bude rozhodně zajímavé sledovat, zda a jak se vyvine postoj společnosti k očkování například i v návaznosti na státní očkovací kampaň,“ říká k novému indexu Tomáš Hynčica, jednatel Českého národního panelu a zároveň obchodní a výzkumný ředitel Nielsen Admosphere. Český národní panel je součástí European National Panels a v rámci Česka na něm probíhá projekt, který mapuje postoje obyvatel střední Evropy k pandemii covid-19.

Aktuálně je ochota k dobrovolnému očkování nejvyšší na Slovensku (52 bodů), potom následuje Česko a Polsko (obě 50 bodů). Naopak menší ochota je mezi respondenty v Maďarsku (44 bodů) a nejméně v Bulharsku (na 34 bodech).

V Česku a na Slovensku jsou výrazně ochotnější nechat se očkovat lidé ve věku 55 a více let a také lidé s vyšším vzděláním. Napříč všemi zeměmi jsou k očkování proti covid-19 svolnější o něco více muži než ženy (v ČR činí rozdíl 11 bodů).

Zavřít reklamu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Starší článek

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní přehlídce roku?

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202222. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.