Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Úřad vlády ČR
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Irena Buřívalová19. 1. 202120. 1. 2021

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády rozhodl přistoupit k variantě jednacího řízení bez uveřejnění. Koncem ledna má být jasno o dodavateli.

„Výzvou jsme oslovili pět dodavatelů, o nichž je nám známo ze zkušenosti i veřejných zdrojů, že se jedná o kvalitní dodavatele schopné plnit předmět veřejné zakázky. Všichni oslovení mají dostatek zkušeností s realizací podobných kampaní,“ napsal MAM ředitel odboru komunikace vlády Vladimír Vořechovský.

Lhůta pro podání nabídek je stanovena do 27. ledna a hodnocení bude probíhat na základě poměru ceny a kvality v poměru 50 ku 50 procentům. Stále platí, že na veřejnou zakázku vlády bude navazovat veřejná zakázka spočívající v nákupu médií, kterou bude realizovat ministerstvo zdravotnictví.

PSALI JSME
VIDEO: Očkování propagují 100 let staré verše. Vláda dostala kreativu spotu zdarma

Kampaň podle mnohých expertů přichází pozdě, protože řada lidí už si stačila upevnit negativní postoj a nejednota v komunikaci vlády a resortů dala prostor dezinformacím. V prvním lednovém týdnu proběhl hackathon Iniciativy komunikačních agentur Cesta ven, která se rozhodla státu vytvořit kreativu ke kampani zdarma. Následné návrhy hodnotila odborná komise a experti z oblasti zdravotnictví. Původní plán byl přihlásit do vládou vypsaného tendru nejlepší projekt, respektive agenturu, která v hackathonu přijde s nejlepším návrhem. Jak bude iniciativa posupovat nyní, není jasné. Před časem uvedla mluvčí Pavla Mudrochová, že pokud stát nebude mít o kampaň zájem, nabídne ji Cesta ven krajům či soukromým subjektům. Jednat měla i s Hospodářskou komorou ČR.

Přístup k očkování se zlepšil

Aktuální data výzkumného projektu National Pandemic Alarm ukazují, že Češi lehce změnili své postoje i bez kampaně. Ochota nechat se očkovat je se začátkem nového roku vyšší než v předchozích měsících. Ukázal to nový Index ochoty k očkování. „Bude rozhodně zajímavé sledovat, zda a jak se vyvine postoj společnosti k očkování například i v návaznosti na státní očkovací kampaň,“ říká k novému indexu Tomáš Hynčica, jednatel Českého národního panelu a zároveň obchodní a výzkumný ředitel Nielsen Admosphere. Český národní panel je součástí European National Panels a v rámci Česka na něm probíhá projekt, který mapuje postoje obyvatel střední Evropy k pandemii covid-19.

Aktuálně je ochota k dobrovolnému očkování nejvyšší na Slovensku (52 bodů), potom následuje Česko a Polsko (obě 50 bodů). Naopak menší ochota je mezi respondenty v Maďarsku (44 bodů) a nejméně v Bulharsku (na 34 bodech).

V Česku a na Slovensku jsou výrazně ochotnější nechat se očkovat lidé ve věku 55 a více let a také lidé s vyšším vzděláním. Napříč všemi zeměmi jsou k očkování proti covid-19 svolnější o něco více muži než ženy (v ČR činí rozdíl 11 bodů).

×

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Starší článek

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní přehlídce roku?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více