Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: HBO
Marketing

Váš rok 2020? Motionlab vytvořil personalizovaná videa z útržků seriálů HBO

Pavel Hejkrlík8. 1. 202111. 1. 2021

Na stránce mojehbopribehy.cz si může každý vytvořit vlastní trailer z uplynulého roku. Kampaň poběží ještě asi dva týdny. 

Díky spolupráci mezi HBO, českým startupem Motionlab a agenturou Konektor Social si může každý na internetové stránce www.mojehbopribehy.cz po naklikání pár možností z předvýběru vytvořit vlastní personalizované video z uplynulého roku 2020. Během pár minut je k dispozici vtipný trailer sestříhaný z útržků seriálů běžících na HBO a ilustrující loňský covidem poznamenaný rok.

PSALI JSME
Disney vytěží brand Star Wars až na kost. Chystá také expanzi Disney+

„Hledali jsme zajímavou formu kampaně, do níž bychom dali personalizovaný trailer pro rozšíření tradiční vánoční kampaně, kterou HBO pravidelně o dělá. Poohlíželi jsme se na českém trhu, kdo by něco podobného vytvořil, spolupráce se domlouvala několik měsíců. Zatím tato celoevropská kampaň předčila očekávání, “ uvedl na dotaz MAM ředitel Konektor Social Rudolf Kvíz. Společnost Two.do vytvořila příslušné weby pro jednotlivé země v rámci Evropy. Kampaň poběží ještě nejméně týden či dva.

×

Novým CEO Mall Group byl jmenován Jan Hanuš. Přichází z Telenor Hungary

Starší článek

Vtip od trapnosti dělí tenká hranice, říká oceňovaný režisér Marek Partyš

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více