Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Česká televize byla loni nejsledovanější. Druhá skončila skupina Nova

Redakce MAM5. 1. 20216. 1. 2021

Česká televize se v loňském roce stala s průměrným podílem na publiku 30,86 % potřetí v řadě nejvyhledávanějším českým vysílatelem. Zpravodajská ČT24 a kulturní ČT art dosáhly na nejlepší výsledky v historii svého vysílání. Vyplývá to z dat společnosti ATO-Nielsen Admosphere.

Skupina Nova dosáhla druhé pozice s průměrným podílem na publiku 27,09 % (pokles o 1,57 procentích bodů oproti roku 2019) a třetí příčka patří FTV Prima s 24,78 % (nárůst 0,93 %). Skupina Barrandov v kategorii diváků nad 15 zaznamenala celodenní podíl 5,53 %, který byl proti roku 2019 nižší o 0,74 procentního bodu.

Podíl na sledovanosti České televize narostl jak v rámci celodenního vysílání, tak i v prime time (19-22 hodin), kdy dosáhl na hodnotu 29,45 %. Jedná se tak o druhý nejvyšší podíl za posledních dvanáct let.

PSALI JSME
Rekordní svátky České televize. Její program sledovala více než polovina diváků

Dařilo se i jednotlivým kanálům České televize. Nejlepší výsledek ve své historii zaznamenala zpravodajská ČT24 s podílem na publiku 5,5 % i kulturní program ČT art. Jednička České televize s podílem na publiku bezmála 17 % zaznamenala nejúspěšnější období od roku 2010, v prime time, s meziročním nárůstem o 1,88 procentního bodu, pak dokonce od roku 2009. Nejlepší výsledek v hlavním vysílacím čase (17:00-20:00) mělo také Déčko. V tomto čase Česká televize oslovila loni také historicky nejvíce dětských diváků (podíl na sledovanosti 39,52 %).

Rekordní sledovanost pohádek

V žebříčku deseti nejsledovanějších pořadů loňského roku, v rámci všech vysílatelů, obsadily hned osm příček pořady České televize. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo premiéru štědrovečerní pohádky O vánoční hvězdě (3,4 milionu lidí starších čtyř let, podíl na sledovanosti bezmála 63 %). Následovaly Tři oříšky pro Popelku s 2,6 miliony diváků a první trojici uzavřela televizní premiéra Hodinářova učně s 2,5 miliony diváků. Kromě pohádek vyhledávali z tvorby ČT lidé také filmy, Teroristku či Marii Terezii nebo finále soutěže Peče celá země.

Nejsledovanější pořady České televize v roce 2020

1. O vánoční hvězdě, ČT1

2. Tři oříšky pro Popelku, ČT1

3. Hodinářův učeň, ČT1

4. Anděl Páně, ČT1

5. Události 15. 3. 2020, ČT1+ČT24

6. O léčivé vodě, ČT1

7. Teroristka, ČT1

8. Pelíšky, ČT1

Stanice ČT art v průběhu roku 2020 odvysílala vůbec nejsledovanější přímý přenos v historii programu – komedii Hvězda s Evou Holubovou v hlavní roli, jež v březnu zhlédlo více než 130 tisíc diváků.

Na rekordní sledovanost dosáhl v loňském roce hlavní zpravodajský pořad České televize, Události. Průměrně jej denně sledovalo přes milion diváků, tedy nejvíce za posledních třináct let. Hlavní zpravodajská relace Události roste i z pohledu důvěryhodnosti.

Úspěšně odstartovala Česká televize také rok 2021. Novoroční premiéra snímku Poslední aristokratka se stala nejsledovanějším filmem uvedeným Českou televizí na Nový rok za posledních dvacet let. Pořad si nenechalo ujít 2,14 milionu diváků starších 15 let, při podílu na sledovanosti 44,89 %. Dařilo se i první části minisérie Božena, kterou včera sledovalo 1,57 milionu lidí, tedy každý třetí divák, který měl v danou chvíli zapnutou televizi.

Zavřít reklamu

VIDEO: „Hroši splácí účty i s úroky.“ Fio banka pokračuje v kampani z říše zvířat

Starší článek

Garden Gourmet v kampani oslovuje všechny „planetariány“

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202222. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.