Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Česká televize byla loni nejsledovanější. Druhá skončila skupina Nova

Redakce MAM5. 1. 20216. 1. 2021

Česká televize se v loňském roce stala s průměrným podílem na publiku 30,86 % potřetí v řadě nejvyhledávanějším českým vysílatelem. Zpravodajská ČT24 a kulturní ČT art dosáhly na nejlepší výsledky v historii svého vysílání. Vyplývá to z dat společnosti ATO-Nielsen Admosphere.

Skupina Nova dosáhla druhé pozice s průměrným podílem na publiku 27,09 % (pokles o 1,57 procentích bodů oproti roku 2019) a třetí příčka patří FTV Prima s 24,78 % (nárůst 0,93 %). Skupina Barrandov v kategorii diváků nad 15 zaznamenala celodenní podíl 5,53 %, který byl proti roku 2019 nižší o 0,74 procentního bodu.

Podíl na sledovanosti České televize narostl jak v rámci celodenního vysílání, tak i v prime time (19-22 hodin), kdy dosáhl na hodnotu 29,45 %. Jedná se tak o druhý nejvyšší podíl za posledních dvanáct let.

PSALI JSME
Rekordní svátky České televize. Její program sledovala více než polovina diváků

Dařilo se i jednotlivým kanálům České televize. Nejlepší výsledek ve své historii zaznamenala zpravodajská ČT24 s podílem na publiku 5,5 % i kulturní program ČT art. Jednička České televize s podílem na publiku bezmála 17 % zaznamenala nejúspěšnější období od roku 2010, v prime time, s meziročním nárůstem o 1,88 procentního bodu, pak dokonce od roku 2009. Nejlepší výsledek v hlavním vysílacím čase (17:00-20:00) mělo také Déčko. V tomto čase Česká televize oslovila loni také historicky nejvíce dětských diváků (podíl na sledovanosti 39,52 %).

Rekordní sledovanost pohádek

V žebříčku deseti nejsledovanějších pořadů loňského roku, v rámci všech vysílatelů, obsadily hned osm příček pořady České televize. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo premiéru štědrovečerní pohádky O vánoční hvězdě (3,4 milionu lidí starších čtyř let, podíl na sledovanosti bezmála 63 %). Následovaly Tři oříšky pro Popelku s 2,6 miliony diváků a první trojici uzavřela televizní premiéra Hodinářova učně s 2,5 miliony diváků. Kromě pohádek vyhledávali z tvorby ČT lidé také filmy, Teroristku či Marii Terezii nebo finále soutěže Peče celá země.

Nejsledovanější pořady České televize v roce 2020

1. O vánoční hvězdě, ČT1

2. Tři oříšky pro Popelku, ČT1

3. Hodinářův učeň, ČT1

4. Anděl Páně, ČT1

5. Události 15. 3. 2020, ČT1+ČT24

6. O léčivé vodě, ČT1

7. Teroristka, ČT1

8. Pelíšky, ČT1

Stanice ČT art v průběhu roku 2020 odvysílala vůbec nejsledovanější přímý přenos v historii programu – komedii Hvězda s Evou Holubovou v hlavní roli, jež v březnu zhlédlo více než 130 tisíc diváků.

Na rekordní sledovanost dosáhl v loňském roce hlavní zpravodajský pořad České televize, Události. Průměrně jej denně sledovalo přes milion diváků, tedy nejvíce za posledních třináct let. Hlavní zpravodajská relace Události roste i z pohledu důvěryhodnosti.

Úspěšně odstartovala Česká televize také rok 2021. Novoroční premiéra snímku Poslední aristokratka se stala nejsledovanějším filmem uvedeným Českou televizí na Nový rok za posledních dvacet let. Pořad si nenechalo ujít 2,14 milionu diváků starších 15 let, při podílu na sledovanosti 44,89 %. Dařilo se i první části minisérie Božena, kterou včera sledovalo 1,57 milionu lidí, tedy každý třetí divák, který měl v danou chvíli zapnutou televizi.

×

VIDEO: „Hroši splácí účty i s úroky.“ Fio banka pokračuje v kampani z říše zvířat

Starší článek

Garden Gourmet v kampani oslovuje všechny „planetariány“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více