Foto: Česká televize

Rekordní svátky České televize. Její program sledovala více než polovina diváků

28. 12. 2020 15:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Vysílání České televize v hlavním vysílacím čase se v průběhu uplynulých tří svátečních dnů stalo nejúspěšnějším od roku 1997, kdy se začala měřit televizní sledovanost. Program některé ze sedmi stanic ČT si v prime time (19–22 hodin) vybralo více než 51 % lidí, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Nejvyhledávanější byl o letošních Vánocích program České televize také v průběhu celého dne.

Vůbec nejsledovanějším pořadem dosavadního vánočního programu se stala nová pohádka O vánoční hvězdě, kterou ČT vysílala na Štědrý večer a kterou dosud vidělo už 3,4 milionu diváků starších čtyř let (živě v TV a odloženě v TV a na internetu). Jedná se tak o třetí nejsledovanější štědrovečerní pohádku od začátku měření sledovanosti v roce 1997 a zároveň nejsledovanější pořad letošního roku na všech TV stanicích. Děti ve věku 4-14 let tvořily z celkového počtu diváků 350 tisíc, podíl na sledovanosti se u nich dostal na hodnotu 61,13 %. Pohádka zároveň pokořila historický rekord v odložené sledovanosti na tuzemském trhu. Odloženě v televizi si ji totiž v průběhu tří dnů po odvysílání pustilo 841 tisíc diváků starších čtyř let.

Na první svátek vánoční diváky nejvíce zaujala premiéra pohádky Hodinářův učeň, kterou doposud vidělo 2,5 milionu diváků starších čtyř let (živě v TV a odloženě v TV a na internetu) při podílu na sledovanosti více než 46 %. Následující den, na Štěpána, nejvíce bodovala premiéra česko-slovenské pohádky O léčivé vodě. Nenechalo si ji prozatím ujít 2,06 milionu diváků starších čtyř let při podílu na sledovanosti téměř 38 % a stala se tak nejsledovanější pohádkou vysílanou na druhý svátek vánoční od začátku měření v roce 1997.

Bodovaly také Události,které se v průběhu vánočního týdne staly vůbec nejsledovanější zpravodajskou relací v zemi. Jejich vysílání na stanicích ČT1, ČT24 a ČT3 si například v sobotu 26. prosince nenechalo ujít 1,69 milionu diváků starších patnácti let při podílu na sledovanosti 39,84 %.

Foto: Česká televize

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.