Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hrot
Média

Hrot láká čtenáře Eura. Šéf Mladé fronty: „Je to neslušné!“

Irena Buřívalová10. 12. 202010. 12. 2020

AKTUALIZOVÁNO Vedle iniciativy zachranapredplatneho.cz dvou vydavatelství Extra Publishing a Business Media CZ, která lákají čtenáře dětských a motoristických časopisů končícího vydavatelství Mladá fronta, aby k nim převedli své pohledávky, loví předplatitele i ekonomický Týdeník Hrot.

Ten se pro změnu zaměřuje na čtenáře Eura (rovněž Mladá fronta). Týdeník Euro poslední dobou vycházel už jen v elektronické podobě, jeho redakce se prakticky rozložila po vleklé snaze všech zainteresovaných stran zachránit podnik jako celek.

„Týdeník Hrot je nezávislý moderní ekonomicko-společenský časopis s atraktivním designem a kvalitním obsahem, který vyhoví i těm nejnáročnějším čtenářům,“ definuje se magazín na svém webu a nabízí mimořádnou 40procentní slevu pro předplatitele Eura. „Protože čtenáře týdeníku Euro máme rádi a vážíme si jich, máme speciálně pro ně připravenou nabídku,“ píše se na webu týdeníku.

ČTĚTE TAKÉ
Tištěné Euro po 20 letech nevyšlo. Redakce volá o pomoc

Podle vyjádření ředitele vydavatelství Mladá fronta Karla Novotného je krok Týdeníku Hrot s ohledem na společnou historii velké části redakce de facto zrada: „Tyto aktivity vnímám, velmi mírně řečeno, jako na hraně profesionální etiky. A zvláště ze strany Hrotu to vnímám jako profesionální ‚nonesence‘, ti lidé, co dnes stojí za Hrotem, měli mnoho let na sobě tričko Mladé fronty a Eura a jejich chování považuji za naprosto neslušné. Pakliže bude jakýkoli prostor se bránit právně, tak to budu podporovat, ale možnosti MF jsou teď omezené a externí subjekty toho zneužívají,“ řekl MAM Novotný. V této fázi, ve které jsme, bych považoval za standardní a etické dát prostor, aby si s kmeny předplatitelů poradil případný kupec,“ uzavřel Novotný.

„Nenabízíme čtenářům Eura převod předplatného. Místo toho nabízíme předplatné nového týdeníku Hrot, tedy modernější a kvalitnější produkt. Nabízíme časopis, který čtenáři do schránky skutečně dorazí. Přetahování čtenářů považujeme za normální konkurenční boj na mediálním trhu,“ napsal MAM šéfredaktor Vadim Fojtík. „Skutečnost, že část redakce týdeníku Hrot tvoří i někdejší zaměstnanci Eura v tom nehraje žádnou roli.  Aktuální vývoj kolem Eura jsme v minulosti nekomentovali a nehodláme tak činit ani nyní,“ dodal Fojtík. 

V pátek 4. prosince vzbudil Hrot vášnivé reakce na Facebooku příspěvkem s následujícím zněním: „Zaklínat se rozdíly v odměnách za práci v porovnání jednoho a druhého pohlaví je moderní společenskou zvyklostí. Kéž by však všichni pracovali stejně,“ stojí v postu, který doprovází tento údaj: „6,1 procent – o tolik hodin pracují ženy v průměru měsíčně méně než muži.“ Šéfredaktor Hrotu MAM reakci k této věci neposkytnul.

Hrot začal vycházet 11. května letošního roku. Zaměřuje se na informace z byznysu a politiky, vydává analýzy i komentáře. Součástí každého vydání jsou i články týdeníku The Economist.  Prodejní cena je 79 Kč. Obsah připravují především redaktoři, kteří do loňska pracovali v týdeníku Euro. Šéfredaktorem je Vadim Fojtík, v redakci pracuje i legenda ekonomické novinařiny Pavel Páral. Tváří Hrotu je i šéfanalytik Miroslav Zámečník. Jednateli  společnosti Hrot s.r.o. jsou Irena Valentová, Vadim Fojtík a Miroslav Zámečník. Společníkem a většinovým vlastníkem pak Touzimsky Publishing investora Jana Veverky.

×

Na Neflixu Češi nejvíce sledovali dramata a komedie

Starší článek

Hlava Medúzy. V lednu na ČT startuje nový detektivní seriál Filipa Renče

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více