Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hrot
Média

Hrot láká čtenáře Eura. Šéf Mladé fronty: „Je to neslušné!“

Irena Buřívalová10. 12. 202010. 12. 2020

AKTUALIZOVÁNO Vedle iniciativy zachranapredplatneho.cz dvou vydavatelství Extra Publishing a Business Media CZ, která lákají čtenáře dětských a motoristických časopisů končícího vydavatelství Mladá fronta, aby k nim převedli své pohledávky, loví předplatitele i ekonomický Týdeník Hrot.

Ten se pro změnu zaměřuje na čtenáře Eura (rovněž Mladá fronta). Týdeník Euro poslední dobou vycházel už jen v elektronické podobě, jeho redakce se prakticky rozložila po vleklé snaze všech zainteresovaných stran zachránit podnik jako celek.

„Týdeník Hrot je nezávislý moderní ekonomicko-společenský časopis s atraktivním designem a kvalitním obsahem, který vyhoví i těm nejnáročnějším čtenářům,“ definuje se magazín na svém webu a nabízí mimořádnou 40procentní slevu pro předplatitele Eura. „Protože čtenáře týdeníku Euro máme rádi a vážíme si jich, máme speciálně pro ně připravenou nabídku,“ píše se na webu týdeníku.

ČTĚTE TAKÉ
Tištěné Euro po 20 letech nevyšlo. Redakce volá o pomoc

Podle vyjádření ředitele vydavatelství Mladá fronta Karla Novotného je krok Týdeníku Hrot s ohledem na společnou historii velké části redakce de facto zrada: „Tyto aktivity vnímám, velmi mírně řečeno, jako na hraně profesionální etiky. A zvláště ze strany Hrotu to vnímám jako profesionální ‚nonesence‘, ti lidé, co dnes stojí za Hrotem, měli mnoho let na sobě tričko Mladé fronty a Eura a jejich chování považuji za naprosto neslušné. Pakliže bude jakýkoli prostor se bránit právně, tak to budu podporovat, ale možnosti MF jsou teď omezené a externí subjekty toho zneužívají,“ řekl MAM Novotný. V této fázi, ve které jsme, bych považoval za standardní a etické dát prostor, aby si s kmeny předplatitelů poradil případný kupec,“ uzavřel Novotný.

„Nenabízíme čtenářům Eura převod předplatného. Místo toho nabízíme předplatné nového týdeníku Hrot, tedy modernější a kvalitnější produkt. Nabízíme časopis, který čtenáři do schránky skutečně dorazí. Přetahování čtenářů považujeme za normální konkurenční boj na mediálním trhu,“ napsal MAM šéfredaktor Vadim Fojtík. „Skutečnost, že část redakce týdeníku Hrot tvoří i někdejší zaměstnanci Eura v tom nehraje žádnou roli.  Aktuální vývoj kolem Eura jsme v minulosti nekomentovali a nehodláme tak činit ani nyní,“ dodal Fojtík. 

V pátek 4. prosince vzbudil Hrot vášnivé reakce na Facebooku příspěvkem s následujícím zněním: „Zaklínat se rozdíly v odměnách za práci v porovnání jednoho a druhého pohlaví je moderní společenskou zvyklostí. Kéž by však všichni pracovali stejně,“ stojí v postu, který doprovází tento údaj: „6,1 procent – o tolik hodin pracují ženy v průměru měsíčně méně než muži.“ Šéfredaktor Hrotu MAM reakci k této věci neposkytnul.

Hrot začal vycházet 11. května letošního roku. Zaměřuje se na informace z byznysu a politiky, vydává analýzy i komentáře. Součástí každého vydání jsou i články týdeníku The Economist.  Prodejní cena je 79 Kč. Obsah připravují především redaktoři, kteří do loňska pracovali v týdeníku Euro. Šéfredaktorem je Vadim Fojtík, v redakci pracuje i legenda ekonomické novinařiny Pavel Páral. Tváří Hrotu je i šéfanalytik Miroslav Zámečník. Jednateli  společnosti Hrot s.r.o. jsou Irena Valentová, Vadim Fojtík a Miroslav Zámečník. Společníkem a většinovým vlastníkem pak Touzimsky Publishing investora Jana Veverky.

Zavřít reklamu

Na Neflixu Češi nejvíce sledovali dramata a komedie

Starší článek

Hlava Medúzy. V lednu na ČT startuje nový detektivní seriál Filipa Renče

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.