Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dermacol
Marketing

Tváří nové kampaně Dermacol je horolezkyně Klára Kolouchová

Jakub Křešnička2. 12. 20202. 12. 2020

První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory světa, je tváří nové kampaně kolagenové řady pěstících krémů Dermacol Collagen pro zralou pleť. Klára Kolouchová i na expedice vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale i rtěnku, tužku na oči a řasenku.

„Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně.

Nová reklama s Klárou Kolouchovou v režii Jany Počtové, která o horolezkyni natočila i celovečerní dokument K2 vlastní cestou, se objeví na televizních obrazovkách v lednu 2021. Příští rok bude také značka Dermacol oslavovat 55 let od svého založení.

Čtěte také:
Kosmetická značka Dermacol má novou tvář. Vsadila na horolezkyni

Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova na vlastní kůži. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Dlouhotrvající rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí,“ uvedla rovněž nová tvář Dermacolu.

Jak ředitelka strategie společnosti Dermacol Věra Komárová uvedla již v rozhovoru pro časopis Marketing a Media, byla Klára Kolouchová chodící reklamou na značku ještě před tím, než ji pro spolupráci objevila, produkty brandu s sebou vozila i na expedice. „Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ říká Komárová.

I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu.

×

Blocks vyzývají: obdarujte kolegy přes chytrou schránku

Starší článek

Frekvence 1 láká posluchače na Milionového Ježíška

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více