Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kosmetická značka Dermacol má novou tvář. Vsadila na horolezkyni

Jakub Křešnička20. 7. 202021. 7. 2020

Horolezkyně Klára Kolouchová se stane další tváří tuzemské kosmetické firmy. Byla chodící reklamou na Dermacol, ještě než jsme ji objevili, říká šéfka značky Věra Komárová.

Vizážistka, která stála u vzniku make-upů Dermacol, Olga Knoblochová, spolumajitelka a šéfka značky Věra Komárová, modelka Iva Kubelková, herečka Zdeňka Žádníková či influencerka Petra LovelyHair. To jsou hlavní tváře brandu Dermacol, k nimž se nově přidá manažerka a horolezkyně Klára Kolouchová. První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory na světě, se loni na legendární vrchol K2 vypravila dokonce s make-upem a rtěnkou české značky. O její výpravě jde 30. července do kin dokument K2 vlastní cestou.

„Vlastně byla chodící reklamou na nás ještě předtím, než jsme ji objevili, což se stalo právě díky traileru na dokument. Ona ukazuje, jak máme v Česku schopné a silné ženy, které dokáží úžasné věci a navíc jsou krásné a pečují o sebe,“ říká o ní v rozhovoru pro Marketing a Media Věra Komárová, ředitelka pro strategii a vývoj, která s manželem Vladimírem Komárem Dermacol vlastní a vede jako rodinnou firmu od roku 2002.

Kolouchová vystudovala školu obchodního managementu Anglo­American University v Praze. Dlouhodobě pracovala na manažerských pozicích ve Velké Británii. Jako horolezkyně má ve své sbírce celkem čtyři osmitisícovky. V roce 2007 jako první Češka vystoupala na Mount Everest. Když loni na třetí pokus uspořádala úspěšnou expedici na zmiňovanou horu K2, dosáhla jejího vrcholu jako teprve dvacátá žena na světě. Je vdaná a má dvě děti.

ČTĚTE TAKÉ
„Nabídky dostáváme každý den.“ Dermacol se rozhlíží po obchodu v centru Prahy

Kolouchová bude též hvězdou nové brandové kampaně, kterou Dermacol právě připravuje. Podle Komárové kampaň odstartuje na přelomu roku, kdy se bude blížit 55. výročí značky. „Je to krásný koncept spojený s přírodou,“ uvedla Komárová. Tou dobou už by mělo na všech výrobcích značky být i inovované logo Dermacol Prague, které firma postupně dává na všechny své produkty.

Zavřít reklamu

VIDEO: Otec a syn na společné pouti časem. Spot Applu propojuje generace

Starší článek

Klementová je novou ředitelku HR v DoDo. Firmě pomůže s náborem napříč Evropou

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.