Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tesco
Retail

Tesco výrazně rozšiřuje rozvoz potravin

Redakce MAM1. 12. 20201. 8. 2021

Společnost Tesco rozšiřuje dostupnost své služby Online nákupy a nově bude zavážet na Děčínsku, Ústecku, na Vysočině, Přerovsku a rozšíří region závozu na Prostějovsku. Zároveň posílí i rozvozy v Brně a okolí. Služba bude nově dostupná až 6,1 milionu obyvatel Česka.

Zájem zákazníků o online nákupy potravin neustále roste. Společnost Tesco proto průběžně navyšuje kapacitu této služby, zároveň rozšiřuje i oblasti, kde je služba dostupná. Tesco online nákupy bude moci nově využívat téměř 900 000 zákazníků. Jedná se o města a jejich okolí v severních Čechách – Děčín, Ústí nad Labem, Teplice, Lovosice a Litoměřice. Dále pak Vysočina – Jihlava, Havlíčkův Brod, Humpolec, Telč a Pelhřimov. Třetím regionem je Přerov, Hulín, Otrokovice, Zlín, Hranice a Kroměříž. Poslední oblastí jsou pak města Uničov, Litovel a Mohelnice. Zároveň dojde i k posílení kapacit na jižní Moravě.  „Neustále se snažíme usnadňovat nákupy naším zákazníkům. Velmi mne těší, že ještě před Vánocemi zásadním způsobem rozšíříme rozvoz potravin.  Od 1. prosince spustíme službu Tesco online nákupy na Děčínsku, od 10. prosince pak na Jihlavsku a o den později přidáme Přerovsko a Zlínsko. Zákazníci tak budou moci z pohodlí svého domova pořídit své oblíbené potraviny, které znají z našich obchodů,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

Ideální řešení, jak ušetřit čas i námahu s těžkými nákupy – to jsou výhody služby Online nákupy od společnosti Tesco. Díky ní lze nakoupit kdykoli z pohodlí domova či přes mobilní aplikaci a nákup je dovezen řidičem až k domovním dveřím ve zvolený den a čas. Z hypermarketu Tesco v Děčíně, Jihlavě, Přerově a Brně budou nyní řidiči denně od 8:00 do 22:00 zavážet nákupy k téměř 900 000 zákazníkům.

Čtěte také:
Hellmann’s v kampani upozorňuje na plýtvání potravinami

Sortiment zboží, který lze objednat přes internet, zahrnuje jak potraviny, nápoje a mražené výrobky, tak drogerii, domácí potřeby nebo krmiva pro zvířata.  Zákazník nepřijde ani o speciální nabídky, do kterých je každý týden zařazeno až 2500 produktů v akčních slevách, navíc za ceny stejné jako v kamenných obchodech. Zkrátka nepřijdou ani uživatelé věrnostního programu ClubCard, kteří mohou i touto cestou sbírat své body. Samotný nákup uhradíte pohodlně online nebo platební kartou při převzetí zboží. O tom, zda je služba dostupná i v místě vašeho bydliště si lze snadno ověřit na stránkách https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/vase-prvni-online-nakupy/

Tesco nabízí rozvoz potravin prostřednictvím služby Online nákupy od roku 2012. Momentálně rozváží v 12 krajích ČR a je dostupná až 6,1 milionům zákazníků po celé republice.  Mezi nejprodávanější položky dlouhodobě patří tukový rohlík, okurka hadovka, mléko, banány nebo minerální voda.

Další oblíbenou variantou je služba Klikni + Vyzvedni, kdy si zákazníci objednají svůj nákup, který si následně bez čekání vyzvednou přímo v obchodě. Zbylá část zákazníků, která není v aktuální závozové oblasti může využívat službu Tesco zásilka, která nabízí nákup trvanlivých potravin. Kompletní informace o Tesco zásilce najdete na webových stránkách:  https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/zasilka/.

Zavřít reklamu

Komerční banka si pro PR aktivity vybrala agenturu Crest Communications

Starší článek

Mall.cz představil nový komunikační koncept se slonem

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.