Foto: Hellmans

Hellmann’s v kampani upozorňuje na plýtvání potravinami

30. 11. 2020 12:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Unilever podpořila letos před svátky svoji značku majonéz Hellmann’s kampaní, ve které upozorňuje na problém plýtvání s potravinami. Hellmann’s z neprodané zeleniny, kterou daruje Tesco, a se spolkem Zachraň jídlo v Česku a FreeFood na Slovensku uvaří tradiční bramborový salát, který o svátcích daruje lidem v nouzi. Komunikační kampaň Hellmann’s startuje v těchto dnech. 

„Z kanceláří jsme se přesunuli domů, školy i restaurace se zavřely, jsme nuceni vařit doma nejen pro sebe, ale také celou rodinu, a navíc každý den. Začali jsme se více zásobovat potravinami, přesto se nám nedaří zmírnit zbytečný potravinový odpad, se kterým jsme bojovali už před pandemií,“ uvedla Magdalena Leimerová manažerka komunikace Unilever.

Opírá se přitom o statistiky, podle kterých se globálně vyhazuje třetina jídla, přičemž více než 50 procent z toho pochází z domácností. Přitom v důsledku letošní pandemie se mnohem více lidí dostává do finančních potíží a nemůže si dovolit ani nákup základních potravin pro sebe, případně svou rodinu.

V průběhu listopadu se konala tradiční potravinová sbírka v řetězcích a obchodech Albert, Billa, dm drogerie markt, Globus, Kaufland, Lidl, Makro, Rohlik.cz, Rossmann či Tesco. V Tescu lze potraviny darovat Online pomocí Balíčků pomoci ještě do 1. prosince včetně. Diskont Penny se sbírky letos neúčastnil. Místo toho věnoval potravinovým bankám 4 miliony korun.

Čtěte také:
Pohádková vánoční kampaň značky LEGO® podpoří kreativitu a společné hraní

Z průzkumu společnosti Ipsos vyplývá, že akci zná 8 z 10 Čechů. „Sbírku potravin zná více než 80 procent české populace, v roce 2016 to bylo jen 53 procent,“ uvedla Markéta Kneblíková, manažerka komunikace společnosti Ipsos, jež je dlouhodobým partnerem Sbírky potravin, kterou pořádá Česká federace potravinových bank, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR spolu s řetězci a Asociací společenské odpovědnosti.

Foto: Hellmans

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.