Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bootiq
Marketing

Technologická společnost Bootiq kupuje vývojářskou agenturu Moonlake

Redakce MAM9. 12. 20209. 12. 2020

Technologická společnost Bootiq, která vytváří IT projekty pro známé korporace i začínající startupy, kupuje vývojářskou agenturu Moonlake. Ta se zaměřuje zejména na oblast e-commerce, zakázkové weby a serverová řešení.

Moonlake je na českém trhu přes 10 let a v současnosti se stará o portfolio 180 klientů, historicky pracoval pro Jablotron, Tipsport, Baťa, Livesport.cz či Vltava Labe Media. Transakce byla ve výši několika milionů korun a po koupi přední slovenské IT firmy EEA se jedná o další z řady akvizic, které Bootiq v nedávné době provedl.

„Akvizicí společnosti Moonlake přebíráme společně se značkami Shopix, WinServer a několika dobročinnými projekty zejména stávající portfolio klientů, kterým budeme kontinuálně zajišťovat stávající služby. Naší ambicí je posunout toto snažení o kus dál, sbírat od klientů zpětnou vazbu, ukázat jim nová řešení pro jejich e-shopy a weby, která jim pomohou dosáhnout stanovených byznysových cílů. Firmy totiž chtějí být především vidět a prodávat, chceme jim proto nabídnout odborný vhled expertů z Bootiq v oblasti klíčových technologií, jako jsou e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby či strojové učení, stejně jako IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

ČTĚTE TAKÉ
Digitální marketing Queensu spravuje česká agentura Marketup

Brněnskou vývojářskou agenturu Moonlake založil v roce 2010 Martin Mrajca. Roční obrat společnosti se v posledním roce pohyboval kolem sedmi milionů korun, v letech předešlých pak dosahoval až 12 milionů korun.

V současnosti má Bootiq ve svých řadách přes 350 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 12 pobočkách v České republice a na Slovensku. Loni se rozšířil o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku podniká dodávce SAP technologií. Zároveň proběhla akvizice několika menších týmů.

„Naším cílem je vybudovat komplexní a profesionální IT skupinu, která si ovšem udržuje garážové nadšení. Nadále budeme nabízet řešení na míru a nechceme, aby se z Bootiq stal korporát, čímž se paradoxně stáváme těmi správnými inovačními partnery pro ty největší firmy,“ doplňuje Červený.

×

„Městem bezpečně, městem spolu…“ DPP kampaní za 6,5 milionu láká cestující

Starší článek

Košík spolupracuje s blogerkou Kitchenette. Připravil speciální web

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více