Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Jonáš Hájek
Marketing

Digitální marketing Queensu spravuje česká agentura Marketup

Redakce MAM8. 12. 20209. 12. 2020

Český obchod s teniskami a streetwearem Queens má nového partnera na digitální marketing. Všechny online kampaně nyní spravuje česká agentura Marketup. Spolupráci obou firem odstartovala v září velká brandová kampaň Streetwear po našem.

Hlavním úkolem Marketupu po příchodu do Queensu bylo rychle zareagovat na současnou situaci na trhu, optimalizovat výkonnostní kampaně a správně nastavit rozpočty. Výkonnostní kampaně pro Queens řeší Marketup nejen na českém a slovenském trhu, ale také v Německu a Velké Británii.   

„Spojení s Marketupem nám pomohlo výrazně zefektivnit investice do digitální reklamy,“ říká Lukáš Rýdl, marketingový ředitel Queensu. „Naše performance kampaně jsou skvěle nastavené, se stejným rozpočtem teď dosahujeme několikanásobně lepších výsledků. Díky tomu se můžeme soustředit na strategické věci a naplno rozjet brandové aktivity,“ cituje tisková zpráva Lukáše Rýdla ke spolupráci.

ČTĚTE TAKÉ
ČSOB mění reklamní agenturu. Výběrové řízení vyhrála Zaraguza CZ

Tržby z výkonnostních kampaní Queensu po prvních třech měsících spolupráce výrazně vzrostly i navzdory pandemii Covidu. Na českém trhu to bylo údajně o 15 % při snížení podílu nákladů na obratu (PNO) o 31 %. Do konce listopadu také běžela brandová kampaň Streetwear po našem s influencery Queensu Karlem a Annet X v hlavní roli.

„Značka Queens je v Česku a na Slovensku dobře etablovaná, v Německu a Velké Británii je ale její velkou konkurencí například Zalando. I přesto se nám konkrétně v Německu podařilo meziročně zvýšit obrat o 180 % za současného poklesu PNO a nárůstu průměrné hodnoty objednávky. Kampaně se chystáme dále rozšiřovat a pokrýt tak poptávku během Black Friday a Vánoc,“ doplňuje Vladimír Spurný, Senior project manager & digital strategist, který tým pro Queens v agentuře Marketup vede.

×

Eurobest Awards ocenily zkaženost: dařilo se plesnivějícímu burgeru

Starší článek

„Městem bezpečně, městem spolu…“ DPP kampaní za 6,5 milionu láká cestující

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více