Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | ČSOB
Marketing

ČSOB mění reklamní agenturu. Výběrové řízení vyhrála Zaraguza CZ

Redakce MAM14. 10. 202025. 11. 2020

Zaraguza CZ, pod vedením Mariana Fury, se stala vítězem výběrového řízení ČSOB pro novou reklamní agenturu. Nově tak bude zaštitovat oblast kreativních kampaní i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB. Střídá agenturu J. Walter Thompson.

ČSOB začala spolupracovat s agenturou již v létě. Jejím hlavním úkolem bude příprava a realizace nové kreativní komunikace, která má zdůrazňovat hodnoty značky. Nový koncept bude představen v prvním pololetí roku 2021.

Kreativní reklamní agentura Zaraguza CZ vznikla v roce 2012 v Praze, jako dceřiná společnost slovenské Zaraguzy. Svůj původ má v digitálu, za posledních pět let se přetransformovala na full-service agenturu. Zaměřuje se na tvorbu odvážných kampaní, které stojí na pevných strategických základech. Od roku 2017 je agentura každoročním držitelem ceny za efektivitu, Effie. Začátkem roku 2020 získala Grand Prix za nejefektivnější reklamu na YouTube. Mezi její hlavní klienty patří Škoda Auto, Nestlé či Bel.

Naposledy pro ČSOB pracovala agentura J. Walter Thompson, která výběrové řízení ovládla v roce 2017. Za nejaktuálnějším spotem Drobné pak stála agentura Adwood. V posledních letech stavěla ČSOB své televizní kampaně na hercích Marku Taclíkovi a Marii Doležalové.

×

Česká televize v „krizovém režimu“: vrací se UčíTelka i přímé přenosy bohoslužeb

Starší článek

„Babišův“ Astratex expanduje na Ukrajinu. Plánuje online kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více