Foto: penny.cz

Penny na Štědrý den zavře. Ostatní řetězce budou dopoledne v provozu

17. 12. 2020 06:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězce s potravinami se letos chystají otevřít alespoň na Štědrý den dopoledne. Diskont Penny se rozhodl dát zaměstnancům volno a obchody nechat v tento den zavřené. Všechny maloobchodní prodejny s plochou nad 200 metrů čtverečních musejí být podle zákona zavřeny na Nový rok, 25. a 26. prosince a na Štědrý den smějí mít otevřeno do 12:00.

„Jako poděkování všichni zaměstnanci Penny budou mít letos na Štědrý den volno. Zákon to sice dovoluje, přesto všechny prodejny Penny zůstanou v tento sváteční den zavřené,“ říká mluvčí Penny Tomáš Kubík.

PSALI JSME
Zlata Ulrichová opustila Penny Market, nově vede marketing Rohlíku

Otevřít se naopak na Štědrý den dopoledne chystá například Billa. Během dalších svátků budou ale v provozu jen čerpací stanice Shell s konceptem Billa Stop & Shop. Billa se také chystá dát zaměstnancům pracujícím na Štědrý den příplatek za práci ve svátek navýšený ještě o 50 procent.

Tesco nebude od 24. do 26. prosince a na Nový rok rozvážet své online objednávky. Rohlik.cz má na Štědrý den „otevřeno“ do 14:00, ale zavře 25. prosince.

Lidl uvedl, že ve dnech 21. až 23. prosince bude platit rozšířená otevírací doba od 7:00 do 22:00 hodin. Na Štědrý den pak zavře. Od 27. prosince se otevírací doba vrátí do původních časů.

Foto: penny.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.