Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Archiv Zlata Ulrichová
Lidé

Zlata Ulrichová opustila Penny Market, nově vede marketing Rohlíku

Radana Čechová3. 9. 202026. 11. 2020

Rohlík je dalším větším zadavatelem v řadě, kterému se i díky krizi podařilo letos ulovit zkušeného marketéra. Od září zde marketingu šéfuje Zlata Ulrichová, za níž je dvacet let zkušeností z marketingu v maloobchodním sektoru, zejména v nadnárodních řetězcích. Do srpna působila jako ředitelka strategického marketingu Penny Marketu, a to téměř pět let.

Před Penny Marketem Ulrichová vedla marketing v Aholdu nebo Obi. V minulosti prošla také společnostmi Conoco Philips nebo Sodexo. S marketingovým týmem Rohlíku bude rozvíjet oblíbenost značky a služeb mezi zákazníky, jejím hlavním cílem je služby více personalizovat.

ČTĚTE TAKÉ
Ředitelkou PR a komunikace McDonald's Česko a Slovensko bude Jitka Pajurková

„Rohlík sleduji zpovzdálí od samotného začátku. Spojení božího jídla a boží služby mě oslovuje nejen jako zákazníka, ale i marketéra a na novou roli se neskutečně těším,“ řekla pro MAM Zlata Ulrichová.

Marketingové oddělení českého Rohlíku zaznamenalo v posledních dvou letech několik změn. Po sobě mu krátce šéfovali Jiří Rákosník a Marek Hallér. Hallér vedl marketing od června 2019 do října téhož roku, následně se stal vedoucím personalizace. Jiří Rákosník pak vedl marketing od ledna letošního roku. Ani jeden ve firmě už nepracuje. Před příchodem Ulrichové měl marketing dočasně na starosti Olin Novák, který v Rohlíku působí od září 2018 jako komerční ředitel.

×

Smlouva DPP a Rencaru o pronájmu reklamních ploch je neplatná, potvrdil soud

Starší článek

VIDEO: Renault Clio otvírá novou, hybridní kapitolu. V kampani sází na emoce

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více