Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: CNN Prima News
Média

Mafra má dodávat regionální zpravodajství CNN Prima News

Irena Buřívalová23. 12. 202023. 12. 2020

AKTUALIZACE Vydavatelství Mafra bude dodávat obsah pro CNN Prima News. Projekt spolupráce dvou významných hráčů na zpravodajském trhu by měl odstartovat už v lednu 2021. Mafra, která spadá do svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše, má díky regionálním redakcím MF DNES v krajích solidní pokrytí. Její redaktoři však musí projít školením pro přípravu reportáží. Informaci přinesl server HlídacíPes.org.

„Rádi bychom posílili naše regionální zpravodajství, proto logicky hledáme partnery, kteří mají v krajích zastoupení. Jde nám o nejrychlejší aktuální zpravodajství a o co největší pokrytí. V tuto chvíli jednáme jak s Mafrou, Czech News Center nebo Vltava Labe Media,“ řekl serveru Pavel Štrunc, šéfredaktor CNN Prima News s tím, že detaily stanice zveřejní, až bude na stole konkrétní forma spolupráce. Mluvčí Primy Gabriela Semová poslala MAM vyjádření ve stejném duchu.

Spolupráci s Primou potvrdil Štěpán Wolde, generální ředitel TV Óčko, zatím jediné televizní stanice Mafry. Sdělil, že smlouva zatím podepsána nebyla, ale projekt je v běhu.

PSALI JSME
iDnes Premium má 50 tisíc předplatitelů, uvedlo vydavatelství Mafra

Spolupráci s Mafrou má v televizi na starosti dlouholetý redaktor Daniel Janoch. „Nerad bych, aby to vyznělo, že si u nás Mafra dělá vlastní televizi. Ta spolupráce je daná jako doplněk, jde o posílení dosahu, protože naše kapacita v krajích je omezená. Poohlíželi jsme se zkrátka po možnostech, jak být v jednom okamžiku na více místech,“ řekl Janoch MAM s tím, že redaktoři MF DNES budou fungovat na bázi „mojo reporters“, tedy mobilních reportérů, kteří nebudou mít k dispozici kameramany, ale pouze svoje mobilní zařízení. „Chceme tím i otestovat to propojení online technologií s klasickou televizí,“ dodal Janoch s tím, že spolupráce s Mafrou je logická i s ohledem na zhruba sedm desítek regionálních redaktorů.

Vedení MF DNES už také údajně oslovilo své jednotlivé regionální redakce a popsalo redaktorům konkrétní formu spolupráce s televizí. Redaktoři MF DNES už od poloviny prosince sdílejí své plány témat, které pak vedení deníku posílá do televize. Na jejich základě si bude Prima vybírat, o jaké příspěvky má zájem. Postupně mají zpravodajské plány připravovat a s televizí sdílet přímo jednotlivé regionální redakce, které sídlí v každém krajském městě.

S tím souvisí i probíhající školení dosud pouze píšících redaktorů, tak aby mohli točit reportáže.

V první fázi nemají redaktoři MF DNES natáčet rychlé zprávy o aktuálním dění, ale pouze televizně pokrývat to, co sami píší do novin, aby vznikal zároveň obsah využitelný listem. Vedení ale zároveň redakce upozornilo, že v případě závažných událostí, jako jsou havárie nebo nejrůznější kalamity, není vyloučeno, že může mít zpravodajství pro Primu přednost, pokud si ho televize nebude schopna obstarat sama.

×

KOMENTÁŘ: Efekt Netflix. Queens Gambit zažehl šachovou horečku

Starší článek

Setkání se zákazníky pomáhá vytvářet love brand, říká šéfka Dermacolu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více