Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: CNN Prima News
Média

Mafra má dodávat regionální zpravodajství CNN Prima News

Irena Buřívalová23. 12. 202023. 12. 2020

AKTUALIZACE Vydavatelství Mafra bude dodávat obsah pro CNN Prima News. Projekt spolupráce dvou významných hráčů na zpravodajském trhu by měl odstartovat už v lednu 2021. Mafra, která spadá do svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše, má díky regionálním redakcím MF DNES v krajích solidní pokrytí. Její redaktoři však musí projít školením pro přípravu reportáží. Informaci přinesl server HlídacíPes.org.

„Rádi bychom posílili naše regionální zpravodajství, proto logicky hledáme partnery, kteří mají v krajích zastoupení. Jde nám o nejrychlejší aktuální zpravodajství a o co největší pokrytí. V tuto chvíli jednáme jak s Mafrou, Czech News Center nebo Vltava Labe Media,“ řekl serveru Pavel Štrunc, šéfredaktor CNN Prima News s tím, že detaily stanice zveřejní, až bude na stole konkrétní forma spolupráce. Mluvčí Primy Gabriela Semová poslala MAM vyjádření ve stejném duchu.

Spolupráci s Primou potvrdil Štěpán Wolde, generální ředitel TV Óčko, zatím jediné televizní stanice Mafry. Sdělil, že smlouva zatím podepsána nebyla, ale projekt je v běhu.

PSALI JSME
iDnes Premium má 50 tisíc předplatitelů, uvedlo vydavatelství Mafra

Spolupráci s Mafrou má v televizi na starosti dlouholetý redaktor Daniel Janoch. „Nerad bych, aby to vyznělo, že si u nás Mafra dělá vlastní televizi. Ta spolupráce je daná jako doplněk, jde o posílení dosahu, protože naše kapacita v krajích je omezená. Poohlíželi jsme se zkrátka po možnostech, jak být v jednom okamžiku na více místech,“ řekl Janoch MAM s tím, že redaktoři MF DNES budou fungovat na bázi „mojo reporters“, tedy mobilních reportérů, kteří nebudou mít k dispozici kameramany, ale pouze svoje mobilní zařízení. „Chceme tím i otestovat to propojení online technologií s klasickou televizí,“ dodal Janoch s tím, že spolupráce s Mafrou je logická i s ohledem na zhruba sedm desítek regionálních redaktorů.

Vedení MF DNES už také údajně oslovilo své jednotlivé regionální redakce a popsalo redaktorům konkrétní formu spolupráce s televizí. Redaktoři MF DNES už od poloviny prosince sdílejí své plány témat, které pak vedení deníku posílá do televize. Na jejich základě si bude Prima vybírat, o jaké příspěvky má zájem. Postupně mají zpravodajské plány připravovat a s televizí sdílet přímo jednotlivé regionální redakce, které sídlí v každém krajském městě.

S tím souvisí i probíhající školení dosud pouze píšících redaktorů, tak aby mohli točit reportáže.

V první fázi nemají redaktoři MF DNES natáčet rychlé zprávy o aktuálním dění, ale pouze televizně pokrývat to, co sami píší do novin, aby vznikal zároveň obsah využitelný listem. Vedení ale zároveň redakce upozornilo, že v případě závažných událostí, jako jsou havárie nebo nejrůznější kalamity, není vyloučeno, že může mít zpravodajství pro Primu přednost, pokud si ho televize nebude schopna obstarat sama.

Zavřít reklamu

KOMENTÁŘ: Efekt Netflix. Queens Gambit zažehl šachovou horečku

Starší článek

Setkání se zákazníky pomáhá vytvářet love brand, říká šéfka Dermacolu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.