Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

iDnes Premium má 50 tisíc předplatitelů, uvedlo vydavatelství Mafra

Redakce MAM23. 6. 202023. 6. 2020

Služba iDnes Premium, do jejíž nabídky je začleněn obsah serverů iDnes.cz a Lidovky.cz, filmy, audioknihy, vstupenky na koncerty a další, má již 50 tisíc předplatitelů, zveřejnilo vydavatelství Mafra.

„Zájem o projekt iDnes Premium překonává naše očekávání. Průběžně reagujeme na odezvy a přání uživatelů a jsem velmi rád, že námi zvolená cesta za prémiovým obsahem a zábavou má pozitivní ohlas. Samozřejmě, stále je co zlepšovat a dále rozvíjet. Jsme si vědomi, že bod zlomu, kdy se digitální předplatné na trhu stane zcela běžným standardem, máme stejně jako ostatní vydavatelé ještě před sebou,“ řekl Štěpán Košík, předseda představenstva Mafry.

ČTĚTE TAKÉ
Kudy vede pro tisk cesta z krize? Vydavatelé řeší výpadky příjmů

Dosud si uživatelé v rámci iDnes Premium přečetli více než 4 800 prémiových článků, 95 013 krát prolistovali některý z nabídnutých digitálních titulů, poslechli si 36 087 audioknih, zhlédli 53 654 filmů online a nakoupili 22 288 vstupenek na vybrané koncerty a kulturní akce v předprodejích nebo za zvýhodněných podmínek, uvedla Mafra v tiskové zprávě.

Služba iDnes Premium byla uvedena v září 2019. Od listopadu Mafra aktivovala platební bránu a stanovila za ni poplatek 39 korun měsíčně.

×

CzechTrade prodlužuje poskytování služeb zdarma. Až do konce roku

Starší článek

Hewlett Packard Enterprise navázal spolupráci s agenturou FleishmanHillard

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více