Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Libuše Šmuclerová míří do strategického vedení CNC. Bude řídit vývoj

Redakce MAM22. 12. 202022. 12. 2020

Mediální dům CNC od 1. ledna 2021 mění výkonné vedení. Libuše Šmuclerová se posouvá z role Co-CEO do strategické funkce, kde se jako předsedkyně představenstva CNC bude nově naplno věnovat strategii vývoje CNC. Na pozici Co-CEO po ní nastupuje dosavadní finanční ředitel CNC Tomáš Stránský, druhým Co-CEO zůstává Juraj Felix.

Rošády ve vedení mají pomoci se změnami, kterým média musí zejména v poslední době čelit, a to jak v byznysu, technologiích, tak v ochraně a rozvoji kvalitního vydavatelského obsahu.

Libuše Šmuclerová řídila výkonně mediální dům CNC (dříve RINGIER ČR a.s., následně Ringier Axel Springer CZ a.s.) nepřetržitě jako CEO od března 2007, od dubna 2020 jako Co-CEO.

ČTĚTE TAKÉ
Marketing a komunikaci Economie povede Kateřina Šušáková

Tomáš Stránský vystudoval Vysokou školu ekonomickou a následně v roce 2000 nastoupil jako auditor do Ernst & Young ČR s.r.o. V roce 2004 začal pracovat pro RINGIER ČR a.s. jako Senior Finance Controller, od roku 2008 jako finanční a administrativní ředitel, a to i následně od roku 2011 pro Ringier Axel Springer CZ a.s. Od roku 2013 je finančním ředitelem a členem představenstva CNC.

V kompetenci Juraje Felixe je řízení inzerce, online vývoje, video kontent a eventy. V gesci Tomáše Stránského pak finance, HR a marketing, výroba a distribuce tisku.

×

KOMENTÁŘ: Design beze smyslu je jenom dekorace

Starší článek

Vydavatelství A 11 rozšiřuje portfolio o časopisy EKO Česko a Transport Journal

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více