Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mladá Fronta
Média

Kolem částí Mladé fronty krouží zájemci. Ve hře je opět i Albatros

Irena Buřívalová4. 12. 20204. 12. 2020

Mladé frontě hrozí zastavení provozu a jako čím dál pravděpodobnější scénář se jeví prodej jednotlivých částí vydavatelství. V tomto duchu se nedávno pro MAM vyjádřil i generální ředitel MF Karel Novotný a vyplývá to i z úřední komunikace insolvenční správkyně Petry Hýskové. Zájemci o jednotlivé divize a tituly se už začali hlásit.

O knižní divizi mělo zájem nakladatelství Albatros, které ovšem předložilo časově omezenou nabídku do konce října. Nabídka byla na 35 milionů korun. Albatros chtěl stihnout ještě atraktivní vánoční období a vytěžit z případného nákupu, co nejvíce. Nyní je zpět ve hře, i když s otazníkem.

„Albatros Media dlouhodobě deklaruje ochotu převzít a zachránit knižní divizi společnosti Mladá Fronta a.s., zatímco o jiné divize této společnosti zájem neprojevujeme. Naše dřívější nabídka nebyla předmětem jakéhokoliv jednání, ale nyní jsme byli osloveni s dotazem, zda náš zájem trvá. Abychom však mohli na tuto otázku odpovědět, potřebujeme získat informace o aktuálním stavu knižní divize, protože se obáváme, že tento stav se od léta, kdy jsme formulovali minulou nabídku, mohl zásadně zhoršit,“ napsal MAM Václav Kadlec, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Albatros Media.

Zájemců o tituly Mladé fronty je aktuálně několik. „IS sděluje, že insolvenčním soudem jmenované, jakož i některé další zájemce eviduje a vyzval je k předložení kvalifikované strukturované nabídky k projednání. Od zájemce Albatros Media IS již rovněž obdržel zpětnou vazbu obsahující požadavek na doplnění konkrétních podkladů, které IS ve spolupráci s managementem dlužníka zpracovává tak, aby tento zájemce mohl co nejdříve předložit řádnou závaznou nabídku,“ píše správkyně.

Insolvenční správkyně dále na téma odkupu týdeníku Euro komunikuje se společností Procom Group, která projevila o Euro zájem, stejně jako s Empresa Media. Ve svém posledním vyjádření Hýsková píše, že „Z žádné z těchto nabídek však nevyplývá, že by zájemce měl zájem na provozu dílčí části závodu (s výjimkou podání zájemce Empresa Media), když se dotazuje na podmínky a možnosti odkupu té které dílčí části závodu.“

Čtěte také:
Ewing rebranduje a představuje novou vlastnickou strukturu

„Zatím jsme projevili zájem, ale nedali žádnou konkrétní nabídku, neboť včera jsme poslali upřesňující dotazy. Z našeho postupu ovšem nelze vyvozovat, že bychom neměli případně zájem ‚na provozu dílčí části závodu’,“ napsal MAM Tomáš Staněk CEO Procom Group.

„Myslím, že náš akviziční apetit jsme prokázali účastí v dražbě o Mladou frontu, kterou jsme bohužel nevyhráli. Všechny nabídky, které jsou nyní zveřejňovány chápeme spíše jako marketingovou kampaň jednotlivých zájemců. Kromě nás a společnosti PP Partners Prague se letní dražby Mladé fronty nikdo nezúčastnil. Navíc, pokud víme, žádné z titulů Mladé fronty nejsou v tuto chvíli na prodej,“ uvedl David Korn, obchodní ředitel vydavatelství A11. Celý rozhovor s Davidem Kornem vychází v pondělním čísle MAM.

×

Garden Gourmet přichází s adventním kalendářem „naruby“

Starší článek

VIDEO: Ryan Reynolds opět virální – rok 2020 dal dohromady s ďáblem

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více