Foto: Ewing

Ewing rebranduje a představuje novou vlastnickou strukturu

3. 12. 2020 13:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Ewing Public Relations vstupuje do další etapy své více než pětadvacetileté existence, její řady se totiž rozšíří o čtyři nové společníky. Se změnou ve vedení společnosti také zkracuje své jméno na Ewing a kompletně se rebranduje.

Komunikační agentura Ewing rozšiřuje řady partnerů. Těmi se nově stanou Radka Hrstková, Martin Jaroš, Jan Sedláček a Ondřej Pechar. Žádný z nich není v agentuře nováčkem. Do vedení přicházejí po předchozím mnohaletém působení na pozicích konzultantů. Jeden partner pak Ewing opouští. Po deseti letech odchází Ondřej Kubala, který by se rád věnoval i dalším projektům mimo public relations.

„Všichni čtyři noví partneři jsou talentovaní a ambiciózní komunikační profesionálové se skutečným podnikatelským duchem. Společně jsme spolupracovali už na řadě skvělých kampaní a potvrzuje se, že v Ewingu nemáme strop v kariérním postupu,“ říká Jakub Hrabovský, managing partner Ewingu, a dodává: „Rozumíme ale Ondřejově potřebě změnit kariérní směr a přejeme mu hodně štěstí v další etapě jeho profesní dráhy.“ Ondřej Kubala doplňuje: „Strávil jsem v Ewingu intenzivních a příjemných deset let, ale rozhodl jsem se, že je čas vydat se jinou cestou a zkusit dělat třeba i jiné věci.“

Čtěte také:
Vyklízet marketingové pozice je nesmysl, říká Varga z Publicis Groupe

Spolu se změnou vlastnické struktury agentura představuje také novou vizuální identitu a mění název. Ewing měl potřebu se rebrandovat hned z několika důvodů. Předešlý brand byl zastaralý a neodrážel pozitivní změny, růst a ambice, které má agentura na českém trhu. Navíc se z Ewing Public Relations stává pouze Ewing. Tato úprava reflektuje změny v nastavení společnosti, k nimž došlo především v posledních dvou letech. Termín public relations v názvu už neodráží všechny možnosti, které Ewing nabízí. „Jsme pyšní, že si můžeme říkat PR profesionálové, ale naše uspořádání a služby už nejsou jen PR. Jsme především reputačními a strategickými komunikačními konzultanty. Usilovně jsme pracovali, abychom do naší nabídky začlenili kreativní, obsahové a digitální služby na špičkové úrovni. Stále děláme skvělé PR, ale už nabízíme daleko širší portfolio služeb. Jsme prostě jen Ewing, tečka,“ říká Pavlína Rieselová, managing partner společnosti. Rebranding se propsal i do webových stránek. Ty se vedle designu změnily také obsahově, když se rozrostly o grafické a digitální portfolio.

Foto: Ewing

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.