Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ewing
Marketing

Ewing rebranduje a představuje novou vlastnickou strukturu

Redakce MAM3. 12. 20207. 12. 2020

Agentura Ewing Public Relations vstupuje do další etapy své více než pětadvacetileté existence, její řady se totiž rozšíří o čtyři nové společníky. Se změnou ve vedení společnosti také zkracuje své jméno na Ewing a kompletně se rebranduje.

Komunikační agentura Ewing rozšiřuje řady partnerů. Těmi se nově stanou Radka Hrstková, Martin Jaroš, Jan Sedláček a Ondřej Pechar. Žádný z nich není v agentuře nováčkem. Do vedení přicházejí po předchozím mnohaletém působení na pozicích konzultantů. Jeden partner pak Ewing opouští. Po deseti letech odchází Ondřej Kubala, který by se rád věnoval i dalším projektům mimo public relations.

„Všichni čtyři noví partneři jsou talentovaní a ambiciózní komunikační profesionálové se skutečným podnikatelským duchem. Společně jsme spolupracovali už na řadě skvělých kampaní a potvrzuje se, že v Ewingu nemáme strop v kariérním postupu,“ říká Jakub Hrabovský, managing partner Ewingu, a dodává: „Rozumíme ale Ondřejově potřebě změnit kariérní směr a přejeme mu hodně štěstí v další etapě jeho profesní dráhy.“ Ondřej Kubala doplňuje: „Strávil jsem v Ewingu intenzivních a příjemných deset let, ale rozhodl jsem se, že je čas vydat se jinou cestou a zkusit dělat třeba i jiné věci.“

Čtěte také:
Vyklízet marketingové pozice je nesmysl, říká Varga z Publicis Groupe

Spolu se změnou vlastnické struktury agentura představuje také novou vizuální identitu a mění název. Ewing měl potřebu se rebrandovat hned z několika důvodů. Předešlý brand byl zastaralý a neodrážel pozitivní změny, růst a ambice, které má agentura na českém trhu. Navíc se z Ewing Public Relations stává pouze Ewing. Tato úprava reflektuje změny v nastavení společnosti, k nimž došlo především v posledních dvou letech. Termín public relations v názvu už neodráží všechny možnosti, které Ewing nabízí. „Jsme pyšní, že si můžeme říkat PR profesionálové, ale naše uspořádání a služby už nejsou jen PR. Jsme především reputačními a strategickými komunikačními konzultanty. Usilovně jsme pracovali, abychom do naší nabídky začlenili kreativní, obsahové a digitální služby na špičkové úrovni. Stále děláme skvělé PR, ale už nabízíme daleko širší portfolio služeb. Jsme prostě jen Ewing, tečka,“ říká Pavlína Rieselová, managing partner společnosti. Rebranding se propsal i do webových stránek. Ty se vedle designu změnily také obsahově, když se rozrostly o grafické a digitální portfolio.

  • Radka Hrstková
  • Pavlína Rieselová
  • Ondřej Pechar
  • Martin Jaroš
  • Jan Sedláček
  • Jakub Hrabovsky
Zdroj: Ewing

×

Karel Smrž nově povede marketing a komunikaci v AAA AUTO

Starší článek

Mašek vystřídá Jašminského ve vedení Hospodářských novin

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více